Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Одделението за протокол и координација на активности на Градоначалникот ги врши надлежностите кои се однесуваат на:

  • Координирање на активностите на Градоначалникот
  • Организирање состаноци и средби на Градоначалникот со внатрешни и со надворешни лица
  • Вршење технички работи за потребите на Градоначалникот
  • Примање, архивирање, чување и експедитирање на документацијата за потребите на Градоначалникот
  • Вршење протоколарни работи
  • Организација и подготовка на белешки и записници од протоколарните и работните средби на Градоначалникот на општината
  • Организација на состаноци на стручниот колегиум на раководители на сектори во општинската администрација и други државни службеници од општинската администрација
  • Подготовка на материјали и информации за потребите на Градоначалникот на општината за неговите средби и состаноци
  • Организација на работите поврзани со посетите на Градоначалникот во странство
  • Организација, координирање и учество во изготвување на одлуки и други прописи, програми, информации и други акти и
  • Други работи што ќе бидат утврдени во делокругот на надлежности согласно законите и другите прописи
Back to top