THIRRJE PUBLIKE

  Republika e Maqedonisë

Komuna e Kërçovës

Ne bazë të Ligjit për Tatime në pronë  ( “Gz. e RM-se”, nr: 61/2004, 64/2005, 92/2007, 102/2008, 35/2011, 53/2011, 84/2012 ,154/2015, 192/15, dhe 23/16), kurse në pajtim me Ligjin për procedurë të përgjithshme administrative ( “Gz.e RM-së” nr. 38/2005, 110/2008, 118/2008 dhe 51/2011, dhe 145/15), Kryetari i Komunës së Kërçovës shpall:

THIRRJE  PUBLIKE

 Për të gjithë personat Fizik dhe Juridik të cilët  posedojnë pronë në Teritorin e Komunës së Kërçovës , dhe për të njejtën nuk është bërë tatimim, në bazë të Ligjit për tatimet në pronë obligohen të parashtojnë fletparaqitje tatimore deri në 31 Janar 2019.

Edhe atë për:

 Pronë që e ka fituar ose kanë filluar ta shfrytëzojnë gjatë vitit 2018, për të cilën nuk është parashtruar fletparaqitje tatimore.

  1. Prona te e cila është shkaktuar ndryshim në pronësi.
  2. Pronë te e cila është shkaktuar ndryshim në të dhënat e përmbajtura në fletparaqitjen tatimore të parashtruar paraprakisht, e që kanë ndikim në lartësinë e obligimit tatimor.
  3. Të gjithë obliguesit tatimorë të lartëpërmendur që posedojnë pronë e cila tatimohet, dhe për të njejtën deri në vitin 2019 nuk kanë parashtuar fletparaqitje tatimore për përcaktimin e tatimit në pronë.

Në qoftë se, obliguesi tatimorë nuk dorëzon fletparaqitje tatimore në afatin e përcaktuar, do të veprohet në bazë të dispozitave që i parasheh ligji. Për pasojat negative (ndëshkim në para, shpenzime plotësuese  etj ) që eventualisht mund të shfaqen, ato do t’i mbulojë   pala.

Për të dorëzuar fletparaqitje tatimore, Ju lutemi t’i drejtoheni Komunës së Kërçovës, rr.”Boris Kidri ç”, nr.1, Njësia për tatim dhe taksa komunale,Zyra nr. 27.  

     Општина Кичево / Komuna e Kërçovës

                                Градоначалник / Kryetar                          

   Fatmir Dehari

    _______________ 

Konkurs

Within the framework of implementing the project “Transnational education network for young people – new technologies and entrepreneurial thinking in the tourism industry”, TRANS-EDU-NET funded by the European Union under the Transnational Cooperation Programme INTERREG V-B Balkan – Mediterranean 2014 – 2020 between the Republic of Macedonia, Albania, Bulgaria and Greece, on 06.11.2017 the municipality of Kicevo announces:

 

SOLICITATION FOR PROJECT TEAM MEMBERS

FOR THE PROJECT “TRANS EDU NET”

 

Project: TRANSNATIONAL EDUCATIONAL NETWORK FOR YOUNG PEOPLE – NEW TECHNOLOGIES AND ENTREPRENEURIAL THINKING IN THE TOURISM INDUSTRY

Position Titles:

  1. Youth expert

Duty Station: Municipality of Kicevo, Macedonia

Durations: 7 months

Full time/Part time: Part time (4hours/day)

To Apply: All interested applicants for the positions express their interest sending a Curriculum Vitae (CV) and Motivation letter in English no later than 12 pm on 24/12/2018 to the following address Archive of Municipality of Kicevo, str. ”Boris Kidric nr.1”, Kicevo, Macedonia.

Applicants who meet the required criteria will be invited to an English-language interview and test for the position which will take place during the month of December, 2018 at the premises of the Municipality of Kicevo.

Application deadline: 24 December 2018

Starting date: As soon as possible

Background

Overall objective of the project

To encourage cooperation and networking between business entities, policy makers and training and education institutions to develop innovative learning system, increase skills and foster entrepreneurial learning in the field of tourism

Specific objectives:

– To boost and expand the capacity for development and sharing entrepreneurial skills in the tourism industry through modern technologies, with the aspiration of increasing the employability of young people in an accessible and attractive environment for cooperation; – To map and assess the potential and the impact of entrepreneurial learning in the field of tourism; – To establish an accessible transnational online tourism environment for young people in Greece, Bulgaria, Albania and FYRoM- To encourage young people in the border regions to develop their own business in the field of tourism (and its related segments), taking full advantage of the regional assets and potential ensuring sustainable employment in the region.- To improve innovation capacities through knowledge and new skills’ promotion in the tourism field. The project is directly contributing to the achievement of the SO1.3. Territories of knowledge. It will build on the entrepreneurship and tourism potential of the regions involved and will improve the territorial competitiveness, while promoting and supporting the emergence of new SMEs. It will use the increased role of vocational education and training and will focus in the tourism industry.  By linking education, business and public authorities representatives the project target to transpose innovation into business practices and processes. Finally, the project will enable the entrepreneurs to seize informational technologies and tourism potential and acquire necessary skills to boost their competitiveness to grow towards other markets and introduce innovation in all phases of their business cycle.

  1. Youth expert

Job Description

Updates of the content for the Virtual Entrepreneurial Room; Contribution in the development of the scenarios for the Transnational Business Simulation Game

NECESSARY BACKGROUND

  1. Education – University degree in BA/BS or the equivalent combination of education and experience.

It will be added as an advantage if the candidate will have a BA degree Computer science or any related field, and experience in education.

  1. Languages – Excellent English drafting skills and ability to communicate effectively both orally and in writing in English.

COMPETENCIES

  • Good computer applications skills.
  • Ability to collaborate effectively and work as part of a team
  • Strong attention to detail

Konkurs

Within the framework of implementing the project “Transnational education network for young people – new technologies and entrepreneurial thinking in the tourism industry”, TRANS-EDU-NET funded by the European Union under the Transnational Cooperation Programme INTERREG V-B Balkan – Mediterranean 2014 – 2020 between the Republic of Macedonia, Albania, Bulgaria and Greece, on 06.11.2017 the municipality of Kicevo announces:

 

SOLICITATION FOR PROJECT TEAM MEMBERS

FOR THE PROJECT “TRANS EDU NET”

Project: TRANSNATIONAL EDUCATIONAL NETWORK FOR YOUNG PEOPLE – NEW TECHNOLOGIES AND ENTREPRENEURIAL THINKING IN THE TOURISM INDUSTRY

Position Titles:

  1. Local Communication expert

Duty Station: Municipality of Kicevo, Macedonia

Durations: 7 months

Full time/Part time: Part time (4hours/day)

To Apply: All interested applicants for the positions express their interest sending a Curriculum Vitae (CV) and Motivation letter in English no later than 12 pm on 24/12/2018 to the following address Archive of Municipality of Kicevo, str. ”Boris Kidric nr.1”, Kicevo, Macedonia.

Applicants who meet the required criteria will be invited to an English-language interview and test for the position which will take place during the month of December, 2018 at the premises of the Municipality of Kicevo.

Application deadline: 24 December 2018

Starting date: As soon as possible

Background

Overall objective of the project

To encourage cooperation and networking between business entities, policy makers and training and education institutions to develop innovative learning system, increase skills and foster entrepreneurial learning in the field of tourism

Specific objectives:

– To boost and expand the capacity for development and sharing entrepreneurial skills in the tourism industry through modern technologies, with the aspiration of increasing the employability of young people in an accessible and attractive environment for cooperation; – To map and assess the potential and the impact of entrepreneurial learning in the field of tourism; – To establish an accessible transnational online tourism environment for young people in Greece, Bulgaria, Albania and FYRoM- To encourage young people in the border regions to develop their own business in the field of tourism (and its related segments), taking full advantage of the regional assets and potential ensuring sustainable employment in the region.- To improve innovation capacities through knowledge and new skills’ promotion in the tourism field. The project is directly contributing to the achievement of the SO1.3. Territories of knowledge. It will build on the entrepreneurship and tourism potential of the regions involved and will improve the territorial competitiveness, while promoting and supporting the emergence of new SMEs. It will use the increased role of vocational education and training and will focus in the tourism industry.  By linking education, business and public authorities representatives the project target to transpose innovation into business practices and processes. Finally, the project will enable the entrepreneurs to seize informational technologies and tourism potential and acquire necessary skills to boost their competitiveness to grow towards other markets and introduce innovation in all phases of their business cycle. 

  1. Local Communication expert

Job Description

Responsibilities for communication and dissemination activities

NECESSARY BACKGROUND

  1. Education – University degree in BA/BS or the equivalent combination of education and experience.

It will be added as an advantage if the candidate will have a Master’s degree in Social Science, Business Administration, Public Relation or any related field.

  1. Languages – Excellent English drafting skills and ability to communicate effectively both orally and in writing in English.

COMPETENCIES

  • Good computer applications skills.
  • Event organisation
  • Ability to collaborate effectively and work as part of a team
  • Strong attention to detail
  • Ability for Communication and dissemination activities

Njoftim

Komuna e Kërçovës organizon turneun në futboll të vogël “Gurra 2019”

Edicioni më i ri i turneut tradicional në futboll të vogël ” Gurra 2019″ , do mbahet nën kujdestarin e komunës së Kërçovës dhe kryetarit Fatmir Dehari

Turneu do mbahet në sallën e re në Ivanidoll , me nxemje që do sigurohet nga komuna

Paraqitja e ekipeve deri më 25 dhjetor

Turneu do zgjas vetëm tre ditë , edhe atë më 28 , 29 , dhe 30 dhjetor kur do zhvillohet finalja e turneut.

Shpërblimet: vendi parë 1200 euro , vendi dytë 600 euro dhe lojtari më i mirë 100 euro portjeri më i mirë gjithashtu 100 euro.

Numri i ekipeve i kufizuar , për informata drejtohuni në tel 070 223 258

Edhe këtë vit mbështetës medial i turneut tv Gurra , ejani të luajm e të argëtohemi!

NJOFTIM

Njoftohen qytetarët kërçovarë se Komuna e Kerçovës, organizon debatin e hapur tradicional në lidhje me Projekt Buxhetin e saj për vitin 2019, ndërsa tema tjetër që ka po kaq ndjeshmëri është Trajtimi i mbeturinave ose Deponia e qytetit.

Si gjithmonë, Organet komunale mbeten transparent me qytetarët e saj dhe presin që më dt 15.12.2018,në rest. Arabella , ora 13.00, masovikisht të merrni pjesë në debat dhe të shtroni idetë, sepse kështu do të kontribuoni për mirëqenien e të gjithëve!

Ju mirepresim!
Komuna e Kërçovës

THIRJE PUBLIKE

Kryetari i Komunës së Kërcovës në bazë të nenit 8, alineja 1 nga Ligji për përkrahje finansiare të NJVL-së dhe njësive shrytzuese buxhetore të themeluara nga komunat për finansim të detyrimeve të pranuara dhe të pa paguara (,,Gz.Zyrtare e RM,, nr.209/2018), shpall:

 

THIRJE PUBLIKE

 

Thirren subjektet që kanë detyrime të pranuara dhe të  pa paguara nga ana e Komunës së Kërcovës dhe nga njësitë shfrytzuese, të themeluara nga Komuna e Kërçovës, të paraqiten në hapsirat e Administratës së komunës, me qëllim të caktimit të shumës së detyrimeve.

Flet paraqitjan duhet të përmbajë

  • Emir I plote
  • Numir amëz dhe nr.tatimor
  • Vlera e borxhit
  • Kontakt person, tel/mob. Dhe e-mail

Fletparaqitja mund të merret nga web  Komunës së Kërcovës këtu 

Download (DOCX, 12KB)

ose në hapsirate Komunës

Për detyrimet e komunës dhe detyrimet e njësive shfytzuese buxhetore, kryetari do të zhvillojë bisedime me të gjitha subjektet të cilat do të paraqiten në bazë të kësaj shpallje publike dhe  me marrveshje të caktojnë vlerën e detyrimeve, gjegjësishtë zvoglimin e të njëjtave.

Kjo thirrje publike ka të bëjë me të  gjitha ato subjekte të cilët janë paraqitur si detyrime mujore nga komuna dhe njësitë shfrytzuese, në Sistemin elektronik për paraqitje dhe evidentim të detyrimeve,  përfundimisht me muajin shtator të vitit 2018.

Për ditë dhe vendin e mbajtjes së bisedimeve, subjektet që paraqiten sipas kësaj thirje do te informohen nw mënyrë plotsuese

Thirrja publike zgjat deri më 14.12.2018, deri  në orën 15,00

 

 

09-3069/1

06.12.2018                                                                                                           KOMUNA E KËRCOVËS

SHPALLJE INTERNE

Në bazë të nenit 30 paragrafi 1 alinea 2,paragrafi 3 dhe 5,neni 48 dhe neni 49 nga Ligji për nëpunësit administrativ (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 27/214, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 dhe 11/18), dhe Rregullorja për formën dhe përmbajtjen e shpalljes interne, mënyrën për parashtrimin e paraqitjes për avancim, mënyrën për realizimin e selektimit administrativ , varësisht nga kategoria e vendit të punës për të cilën është publikuar shpallja interne (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr.11/15 dhe nr.35/18),si dhe Rregullorja për sistematizim të vendeve të punës në Komunën e Kërçovës nr. 08-1761/2 nga17.09.2015, Rregullore për ndryshim dhe plotësim të rregullores për sistematizim të vendeve të punës në administratën komunale të Komunës së Kërçovës (nr. .09-1386/1 nga dt. 26.05.2016 , nr.04-2227/2 nga dt. 06.09.2016 , nr.04-508/1 nga dt. 22.02.2018, nr.09-955/1 nga dt 24.04.2018 09-1990/3 nga dt.08.08.2018 dhe nr.09-2309/3 nga dt.14.09.2018) Kryetari i Komunës së Kërçovës shpall:

SHPALLJE INTERNE
Numër 01/2018
Për plotësimin e vendeve të punës me avancim

1.Udhëheqës i Sektorit për çështje financiare me shifër UPR 01 01 B02 000 në Sektorin për çështje financiare – 1 ekzekutues

Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;
b) me përvojë pune edhe atë: të paktën pesë vite përvojë pune në profesion, nga të cilat së paku dy vite në një post udhëheqës në sektorin publik, ose së paku tetë vite përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën tre vite në vend udhëheqës në sektorin privat.
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-vërtetim për provim të dhënë për menaxhim administrativ
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
35,872,00den

2.Udhëheqës i njësisë për mbrojtjen e mjedisit jetësor me shifër UPR 01 01 B04 000 në Njësinë për mbrojtjen e mjedisit jetësor në Sektorin për urbanizëm dhe planifikim hapsinor, zhvillimin ekonomik lokal dhe mbrojtjen e mjedisit jetësor – 1 ekzekutues

Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;
b) me përvojë pune edhe atë:
të paktën një vitë përvojë pune në sektorin publik , ose së paku gjatë vite përvojë pune në profesion prej të cilave të paktën dy vite në vend udhëheqës në sektorin privat
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-vërtetim për provim të dhënë për menaxhim administrativ
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
28,303,00 den

3.Këshilltar për udhëheqëjen e procedurave nga lëmia e urbanizmit dhe GIS administrimit me shifër UPR 01 01 V01 000 në njësinë për urbanizëm dhe planifikim hapsinor në Sektorin për urbanizem dhe planifikim hapsinor, zhvillimin local ekonomik dhe mbrojtje te mjedisit jetësor – 1 ekzekutues

Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;
b) me përvojë pune edhe atë:
të paktën tre vite përvojë pune
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
25,023,00 den

4. Кëshilltar për menaxhim dhe zhvillim të burimeve njerëzore me shifër UPR 01 01 V01 00 në njësinë për menaxhimin me resurset njerëzore – 1 ekzekutues

Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;
b) me përvojë pune edhe atë:
të paktën tre vite përvojë pune
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
25,023,00 den

5.Bashkëpuntorë i lartë për koordinimin e kontrollit të buxhetit me shifër UPR 01 01 V02 000 në njësinë për kontrollë në buxhetit në sektorin për çështje finansiare – 2 ekzekutues.

Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve VI B sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 180 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;
b) me përvojë pune edhe atë:
të paktën dy vite përvojë pune
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
21,996,00 den

6. Referent i pavarur pët çështje tokës ndërtimore me shifër UPR 01 01 G01 000 në njësinë për veprimtari komunale, infrastructure dhe komunikacion në sektorin për veprimtari komunale, infrastructure, komunikacion dhe efikasitet energjetik – 1 ekzekutues

Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve V A ose niveli i kualifikimit IV sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 180 ose 240 EKTS kredive sipas ECVET ose MKSOO ose së paku shkollimin e larte ose të mesëm
b) me përvojë pune edhe atë:
të paktën tre vite përvojë pune
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
15,688,00 den

Kandidatët të cilët aplikojnë në shpalljen interne duhet ti plotësojnë kushtet e përgjithshme si në vijim:
– të jetë shtetas i RM
– të përdorë në mënyrë aktive gjuhën maqedone
– të jetë i moshës madhore
– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktvendim të plotëfuqishëm gjyqësor të mos ketë ndalesë për ushtrimin e profesionit, veprimin ose detyrës

Në shpalljen interne mund të paraqitet nëpunës administrativ, i punësuar në Komunën e Kërçovës, i cili i plotëson kushtet e përgjithshme dhe të veçanta për plotësimin e vendit të punës të përshkruar në nivelin përkatës në këtë ligj dhe në aktin për sistematizim si dhe:

– të jetë i vlerësuar me notën ,,A,, ose ,,B,, gjatë vlerësimit të fundit
– të jetë në vendin e punës që është në pajtim me aktin për sistematizim drejt për drejt në nivelin më të ulët nga vendi i punës për të cilin është publikuar shpallja interne
– të ketë kaluar së paku dy vite në vendin aktual të punës dhe
– të mos i jetë shqiptuar masë disiplinore në vitin e fundit para se të publikohet shpallja interne
*Afati për dorëzimin e paraqitjeve është 5 (pesë) ditë, duke llogaritur ditën e publikimit të shpalljes interne.

*Aplikimi i plotësuar dhe dëshmi për të dhënat e përmbajtura në aplikacion, kandidatët duhet ti dorzojnë në fomë të letrës përmes arhivës të Komunës së Kërçovës, deri te Njësia për menaxhimin me resurset njerëzore.

Orari i punës : nga 08:00 deri 16:00

Ditë pune : E hënë – e Premte
Orari javorë i punës :40 orë

Aplikimi i mbushur jo në kohë, jo i plotë dhe jo i rregullt nuk do të jetë lëndë në shqyrtim.
Në fletparaqitje kandidatët janë të detyruar me përgjegjësi materiale dhe penale të konfirmojnë se të dhënat në kërkesë janë të sakta dhe dëshmit e dorëzuara besueshëm ndaj origjinalit..Kandidati i cili ka futur të dhëna të rrejshme diskualifikohet nga procedura e mëtejshme.

Procedura do të kryhet nga komisioni i përzgjedhur për formimin e avancimit nga ana e Kryetari të Komunës së Kërçovës

Download (DOCX, 14KB)

SHPALLJE PUBLIKE

Ne bazë të Ligjit per Tatim ne pronë  ( Gz. e RM-se, nr: 61/2004, 64/2005, 92/2007, 102/2008, 35/2011, 53/2011, 84/2012 ,154/2015, 192/15, dhe 23/16) kurse ne pajtim me Ligjin për procedurë të përgjithshme administrative ( Gz.e RM-së nr. 38/2005, 110/2008, 118/2008 dhe 51/2011, dhe 145/15, Kryetari i Komunës së Kërçovës shpall:

SHPALLJE  PUBLIKE

 

Për të gjithë personat Fizik dhe Juridik të cilët posedojnë pronë në Teritorin e Komunës së Kërçovës , për të cilat nuk është kryer dorzim i rregullt i aktvendimeve  për vitin 2018,njoftohen që të ndërrmarrin hapat vijues:

1.Personat Fizik dhe Juridik të cilët posedojnë pronë në Teritorin e Komunës së Kërçovës ,a për të cilat nuk ështe kryer dorëzim i rregullt i Aktvendimeve për Tatim në Pronë ,janë të obliguar që ti marrin aktvendimet për Tatim në pronë për vitin 2018, 5(pesë) ditë nga dita e publikimit të shpalljes.

2.Obligimet në pajtim me Aktvendimin për Tatim në pronë jeni të detyruar ti paguani përfundimisht me vitin 2018.

Obligimet  mund ti paguani në fletpagesat vijuese

Pranuesi llogaria e Thesarit
Banka e pranuesit Banka Popullore e RM-se
llogaria 100000000063095
Nr.rend. lloji itatimit Llogaria pagesore Shifra kalimtare
1. Tatimi ne prone per persona juridik 840-134-02512 713113
2. Tatim ne prone per persona fizik 840-134-02507 713111

Kjo shpallje hyn ne fuqi me ditën e publikimit të saj dhe llogaritet se pala është njoftuar me shkrim përmes dërgesës se drejtë. Për pasojat negative ( pagesë e dhunshme, ndëshkim në para, shpenzime plotësuese  etj ) që eventualisht mund të shfaqen, ato do t’imbulojë  vetë pala.

Në qoftë se keni kryer pagesa që nuk janë evidentuar, ose nevojitet te behet nivelizim i tyre mbi bazën e borxhit, Ju lutemi t’i drejtoheni Komunës së Kërçovës, Njësia për tatim dhe taksa komunale,Zyra nr. 27, për të dorëzuar dëshmite për pagesat e kryera ose kontaktoni në adresën e mëposhtme.

rr.”Boris Kidri “, nr.1

e-mail:kercova2013@yahoo.com

Nr.09-2701/2

24.10.2018