SHPALLJE Numër 2 / 2016 Për dhënien me qera të lokalit afarist përmes ANKANDIT PUBLIK ELEKTRONIK

Në bazë të nenit 4, 36, 37, 38 dhe 39 dhe nenit 67 të Ligjit për shfrytëzim dhe disponim  të sendeve me pronësi  shtetërore dhe me sende në  pronësi komunale  („Gazeta zyrtare e RM” nr.   78/15, nr. 106/15 dhe nr. 153/15 dhe Vendimit të Këshillit të Komunës së Kërçovës numër 07-2956/7 nga 12.11.2015 (,,Fletorja zyrtare e Komunës së Kërçovës,, nr.12/15) për dhënien me qera të objektit pronë e Komunës së Kërçovës  në P.K. nr. 1569/2, K.K. Kërçova 6,  Komisioni për disponimin e sendeve të patundshme dhe tëtundshme të Komunës së Kërçovës, shpall:

SHPALLJE

Numër 2 / 2016

Për dhënien me qera të lokalit afarist përmes

ANKANDIT PUBLIK ELEKTRONIK

 

 Nr. 09- 629/1

nga dt. 10.3.2016.

  1. LËNDA E ANKANDIT PUBLIK ELEKTRONIK

Lënda e ankandit publik elektronik është dhënia me qera të lokalit afarist, pronë e Komunës së Kërcovës, i cili jepet me qera në pajtim me Vendimin e Këshillit të Komunës së Kërçovës numër 07-2956/7 nga  12.11.2015 (,,Fletorja zyrtare e Komunës së Kërçovës,, nr.12/15) për dhënien me qera të objektit pronë e Komunës së Kërçovës në P.K. nr. 1569/2, K.K. Kërçova 6, në kohëzgjatje prej dhjetë vitesh nga dita e nënshkrimit të Kontratës për qeradhënie, me ofertuesin më të volitshëm, me mundësinë e vazhdimit të saj.

  1. TË DHËNA PËR LOKALIN AFARIST, I CILI JEPET ME QERA

Lënda e qeradhënies është lokali afarist:

Përshkrimi dhe destinimi i lokalit afarist Sipërfaqja e brendshme
Lokal afarist në përdhesë, P.K. nr. 1569/2 K.K. Kërçova 6 i evidentuar në Fletëpronësi nr. 2158, pronë e Komunës së Kërçovës 152 m2
  1. TË DREJTË PËR PJESËMARRJE

Të drejtë për pjesëmarrje në ankandin publik kanë të gjithë të interesuarit persona fizik vendas dhe të huaj dhe persona juridik, të cilët në pajtim me ligjin i plotësojnë kushtet e dhëna në shpallje.

 

  1. KUSHTET PËR PJESËMARRJE NË ANKANDIN PUBLIK ELEKTRONIK

Paraqitja për pjesëmarrje në ankand publik bëhet në mënyrë elektronike dhe duhet t’i përmbajë të gjitha të dhënat dhe dëshmitë, të cilat janë caktuar në shpalljen për ankand publik elektronik. Që të mund të bëjë Paraqitjen sëbashku me dëshmitë e caktuara në shpallje, çdo person fizik dhe juridik duhet paraprakisht të regjistrohet në faqen e-stvari.mk.

Përderisa ofertuesi veç më ka marrë pjesë në procedura edhe në shpallje paraprake dhe anketa të realizuara publike, të realizuara nëpërmjet këtij sistemi, për atë ende vlejnë emri i shfrytëzuesit dhe fjalëkalimi i dhënë automatikisht, për arsye të pjesëmarrjes së tij në procedurat paraprake në nivel të gjithë sistemit (mendohet për pjesëmarrjen në procedurë, të cilën e zbaton cilado komunë).

Dokumentet e nevojshme për paraqitjen për ankand publik elektronik janë si vijon:

  1. Deklaratë me të cilën i pranon kushtet e dhëna në Shpallje;
  2. Garancion bankar për seriozitetin në lartësi prej 2 % nga vlera e pëllogaritur e patundshmërisë, për pjesëmarrje në ankandin publik. Përkrah garancionit bankar elektronik për seriozitet, i njejti duhet  të dorëzohet edhe në origjinal,  deri te Komisioni për disponim me sende të tundshme dhe të patundshme të Komunës së Kërçovës në ditën kur do të dorëzohet dokumentacioni i kompletuar ;
  3. Dëshmi për identitetin e personave juridik:
  • gjendja aktuale nga Regjistri qëndror i R.M. (për personat juridik vendas) ;
  • certifikatë nga regjistrimi në regjistrin përkatës në shtetin nga i cili vjen ( për persona juridik të huaj)
  1. Dëshmi për identitetin e personave fizik, letërnjoftim apo pasaportë ;
  2. Email adresa e parashtruesit të fletëparaqitjes, nëpërmjet së cilës do të kryhet procedura e regjistrimit për pjesëmarrje në ankandin publik elektronik, gjegjësisht do t’i dërgohen emri i shfrytëzuesit dhe shifra për të hyrë në faqen e internetit, në të cilën do të realizohet ankandi publik elektronik.

Ofertuesit e interesuar, përveç fletëparaqitjes elektronike, dorëzojnë edhe fletëparaqitje me shkrim në zarf të mbyllur me mbishkrimin „MOS E HAP“ dhe „PËR SHPALLJEN PËR DHËNIEN ME QERA TË SENDEVE TË PATUNDSHME“ nr.1/2016 shpallja e parë, e adresuar në Komunën e Kërçovës rr.“Boris Kidriç“ nr.1, Kërçovë. Fletëparaqitja duhet të jetë e plotësuar dhe e nënshkruar personalisht nga parashtruesi, me gjeneralet e ofertuesit.

Komisioni pas pranimit të fletëparaqitjeve përcakton a janë dorëzuar në afatin e caktuar dhe a janë të kompletuara në pajtim me kushtet e shpalljes, pastaj i njofton parashtruesit e fletëparaqitjeve nëpërmjet rrugës elektronike. Parashtuesve të fletëparaqitjeve, të cilat janë të kompletuara, komisioni në afat prej 3 (tre) ditësh nga dita e dorëzimit të ofertave, u dorëzon emër të shfrytzuesit dhe shifër për pjesëmarrje në ankandin publik, kurse parashtuesit, të cilët nuk kanë dorëzuar dokumentacion të kompletuar u dorëzon njoftim me arsyetim se nuk do të marrin pjesë në ankandin publik.

Shpallja zgjat duke filluar nga 11.3.2016. dhe do të zgjasë deri më  22.3.2016.

Ankandi publik do të mbahet në formë elektronike në faqen e dhënë të internetit http://e-stvari.mk

Ankandi publik do të mbahet në dt. 25.3.2016, duke filluar në ora 10:00.

 

  1. AFATI PËR DORËZIMIN E FLETËPARAQITJEVE

Fletëparaitjet për pjesëmarrje në Ankandin publik mund të dorëzohen përfundimisht më dt. 22.3.2016.  deri në ora 16:oo, në adresë rr.“Boris Kidriç“ nr.1 Komuna e Kërçovës, Komisioni për dispozicionin e gjërave të tundshme dhe patundshme.

 

  1. ÇMIMI FILLESTARË

Vlera e tërësishme e llogaritur e lokalit afarist arrin:

  • Vlera e llogaritur është 4.091.841,oo denarë

Lartësia e çmimit fillestarë të qerasë për një muaj, për lokalin afarist arrin 0,5 % nga vlera e përllogaritur për lokalin afarist dhe atë :

  • Arrin 20.459,00 denarë
  1. GARANCIONI BANKAR PËR SERIOZITETIN E OFERTUESIT PREJ 2 % NGA VLERA E PËRLLOGARITUR
  • Garancioni bankar për seriozitetin e ofertës është në lartësi prëj 2 % nga vlera e përllogaritur e sendeve të patundshme gjegjësisht
  • Garancioni bankarë arrin 81.837,oo denarë
  • Përveç dorëzimit elektronik të garancionit bankarë në verzion të skanuar të origjinalit në format PDF, parashtruesi i ofertës / fletëparaqitjes për pjesëmarrje është i obliguar të njëjtën ta dorëzojë edhe në formë të shkruar dhe në origjinal në adresën e Komunës së Kërçovës (me mbishkrimin: Deri te Komisioni për dispozicionin me sende të patundshme dhe të tundshme të Komunës së Kërçovës).
  • Mos dorëzimi i garancionit bankarë në formë të shkruar në adresën e lartpërmendur, e bën paraqitjen të papranueshme dhe e njëjta do të jetë e refuzuar.
  • Garancioni bankar duhet të jetë i dhënë në valutën e maqedonisë, nga banka e cila punon dhe kryen aktivitete bankare në Republikën e Maqedonisë, kurse kohëzgjatja e garancionit bankar duhet të jetë më së paku 60 ditë, duke llogaritur ditën që është caktuar si afat i fundit për parashtrimin e kërkesës.
  1. DETYRIMET
  • Qiramarrësi është i obliguar që në afat prej 6 muajsh nga data e solemnizimit të Kontratës për qera, objektin ta vërë në funksion.
  • Qiramarrësi obligohet që ta mirëmbajë hapësirën para dhe në afërsi të drejtëpërdrejtë të objektit.
  • Qiramarrësi obligohet  objektin  afarist  pas  përfundimit  të qiramarrjes ose para përfundimit të qiramarrjes, qiradhënësit  të ia dorëzojë objektin në gjendje funksionale.
  1. PROCEDURA

Ankandi  publik fillon me shpalljen e totalit të çmimit fillestar  të sendit të patundshëm-lokalit afarist dhe zbatohet sipas ankandit nga ana e pjesëmarrësve.

Në pesë minutat e para të ankandit publik pjesëmarrësit mund ta pranojnë, gjegjësisht ta zmadhojnë çmimin e sendit të patundshëm.

Ankandi  publik  do të mbahet  edhe nëse sipas  shpalljes është paraqitur vetëm  një pjesëmarrës, i cili i plotëson kushtet e dhëna në shpallje dhe e pranon çmimin fillestarë.

Ankandi publik llogaritet i përfunduar në momentin e përfundimit të kohës së caktuar në shpallje, gjatë së cilës në rrjedhjen e dy minutave të fundit nga koha e caktuar për ankand publik, nga ana e pjesëmarrësve është dhënë ofertë, afati përfundimtarë për mbarimin e ankandit publik vazhdohet edhe për dy minuta, kurse do të përfundojë kur në periudhë prej dy minutave të ardhshme nuk do të jetë dhënë ofertë e re.

Ankandi publik vazhdon i pakufizuar deri sa në interval kohor prej dy minutash ka ofertë të re.

Përderisa në pesë minutat e para të ankandit publik nuk është pranuar oferta, gjegjësisht nuk është dhënë ofertë më e lartë nga pjesëmarrësit e ankandit publik, vlera e qirasë zvogëlohet për 2% pas çka pjesëmarrësit e ankandit publik përsëri kanë mundësi ta pranojnë gjegjësisht zmadhojnë  çmimin  e qirasë pas çka nuk kufizohet hapi minimal i zmadhimit. Përderisa në kalimin e dy minutave të fundit nga pesë minutat e dyta nga ankandi publik nga ana e pjesëmarrësve  është pranuar oferta, gjegjësisht është dhënë ofertë më e lartë, afati i fundit për përfundimin e ankandit publik vazhdohet edhe për dy minuta, kurse do të përfundojë kur në periudhë prej dy minutave vijuese nuk do të jepet ofertë e re.

Përderisa në kohëzgjatje prej 5 minutash përsëri nuk do të ketë ofertë, vlera e qirasë përsëri do të zvogëlohet për 2 % nga vlera e llogaritur në fillim. Zvogëlimi i vlerës së qirasë së lëndës me qira në kohën e ankandit  mund  të jetë më së shumti  deri 30 % nga vlera e llogaritur pa dallim sa ofertues janë paraqitur në ankandin publik.

Ofertues më i volitshëm llogaritet pjesëmarrësi në ankandin publik, i cili ka ofruar çmimin e fundit , i cili përfaqëson çmimin më të lartë për qiranë e lëndës me qira. Pas përfundimit të ankandit publik përgatitet procesverbal për realizimin e ankandit publik, i cili në mënyrë elektronike u dorëzohet të gjithë pjesëmarrësve në ankandin publik.

Pjesëmarrësit e ankandit publik kanë të drejtë për ankesë vetëm në lidhje me procedurën e ankandit publik, në afat prej tre ditësh nga mbajtja e ankandit publik, deri te komisioni, i cili vendos pas ankesës me aktvendim në afat prej 5 ditësh nga pranimi i ankesës.

Kundër aktvendimit të komisionit mund të parashtrohet ankesë deri te Komisioni shtetërorë për vendimmarrje në procedurë administrative dhe procedurë marrëdhënie pune të shkallës së dytë.

Ofertues më i volitshëm në afat prej 15 ditësh nga dita e përfundimit të ankandit publik është i obliguar të paguaj mjete në pajtim me çmimin përfundimtarë të arritur për qiranë mujore, e nëse nuk i paguan në këtë afat nuk do ti qaset lidhjes së marrëveshjes,  garancioni bankar do të aktivizohet, kurse ofertuesi në periudhë prej një viti nuk do të mund të marrë pjesë në asnjë ankand publik të ardhshëm që kanë për lëndë sende të patundshme.

Me ofertuesin më të volitshëm në afat prej 5 ditësh  pune pas pagesës së kryer të qirasë mujore, lidhet Marrëveshje për qira të hapësirës afariste në formë të shkruar, e cila në afat prej 30 ditësh dorëzohet në noter për kryerjen e solemnizimit.

Harxhimet noterike janë obligim i qiramarrësit.

Komisioni  për  disponim  me  sende  të patundshme dhe të tundshme të Komunës së Kërçovës

 

                                                                         

THIRRJE PUBLIKE Per ushtrimin e veprimtarisë tregtare ose hoteliere në sipërfaqet publike para lokalit afarist

Bazuar në nenin 22, paragrafi 1, pika 1 nga Ligji për vetëqeverisje lokale (,,Gazeta zyrtare e RM” nr. 05//02), neni 3, paragrafi 1, pika 3 nga Ligji për taksa komunale   (,,Gazeta zyrtare e RM” nr. 61/04; 64/05; 92/07 dhe 123/12) dhe Vendimi per veprim te tavolinave dhe paisjeve per sherbime komerciale dhe ndertimin e objekteve infrastrukturore ne Rajonin e Komunes se Kercoves nr.07-1188/5nga dt.17.12.2010 (Fletorja zyrtare e Komunes se Kercoves nr 6/2006 dhe 12/2010 )Per shfrytezimin e hapsires para objekteve afariste per kryerjen e veprimtarise .Komuna e Kercoves shpall:

THIRRJE PUBLIKE

Per ushtrimin e veprimtarisë tregtare ose hoteliere në sipërfaqet publike para lokalit afarist

  1. Ftohen   të gjithë personat juridik dhe fizik shfrytezues të sipërfaqeve publike, të   regjistruar për kryerjen veprimtarisë në regjistrin përkatës, të parashtrojnë kërkesë deri te Komuna e Kercoves për marrjen e lejes për vendosjen e elementeve për ekspozimin e prodhimeve si dhe për kryerjen e veprimtarisë tregtare ose hoteliere në sipërfaqe publike para lokalit afarist;
  1. Afati i dorëzimit të kërkesave është 30 ditë nga dita e shpalljes së Thirrjes publike ne web faqen e komunës së   Kërçovës: www.kercova.gov.mk, si dhe në mediat lokale në Komunën e Kërçovës.
  1. Shfrytëzuesit e sipërfaqeve publike që nuk do t’i përgjigjen Thirrjes publike në afatin e caktuar, do të obligohen përveç taksës së rregullt do të paguajnë edhe taksë të rritur prej 30%, në pajtim me Ligjin për taksa komunale;
  1. Kontrollin dhe inspektimin e shfrytëzuesve për posedim të lejeve dhe respektim të kushteve të parapara në to,e kryejnë inspektorët kompetent komunalë, të cilët në pajtim me normat ligjore pozitive, përpilojnë procesverbal dhe shqiptojnë masa ndëshkuese.

 Komuna e Kercoves

Kryetar

Fatmir Dehari

 

SHPALLJE Numër 1 / 2016 Për dhënien me qera të lokalit afarist përmes ANKANDIT PUBLIK ELEKTRONIK

Në bazë të nenit 4, 36, 37, 38 dhe 39 dhe nenit 67 të Ligjit për shfrytëzim dhe disponim të sendeve me pronësi shtetërore dhe me sende në pronësi komunale („Gazeta zyrtare e RM” nr.   78/15, nr. 106/15 dhe nr. 153/15 dhe Vendimit të Këshillit të Komunës së Kërçovës numër 07-2956/7 nga 12.11.2015 (,,Fletorja zyrtare e Komunës së Kërçovës,, nr.12/15) për dhënien me qera të objektit pronë e Komunës së Kërçovës në P.K. nr. 1569/2, K.K. Kërçova 6, Komisioni për disponimin e sendeve të patundshme dhe tëtundshme të Komunës së Kërçovës, shpall:

SHPALLJE

Numër 1 / 2016

Për dhënien me qera të lokalit afarist përmes

ANKANDIT PUBLIK ELEKTRONIK (shpallja e parë)

Nr. 09- 409/1 nga 16. 02. 2016.

  1. LËNDA E ANKANDIT PUBLIK ELEKTRONIK

Lënda e ankandit publik elektronik është dhënia me qera të lokalit afarist, pronë e Komunës së Kërcovës, i cili jepet me qera në pajtim me Vendimin e Këshillit të Komunës së Kërçovës numër 07-2956/7 nga 12.11.2015 (,,Fletorja zyrtare e Komunës së Kërçovës,, nr.12/15) për dhënien me qera të objektit pronë e Komunës së Kërçovës në P.K. nr. 1569/2, K.K. Kërçova 6, në kohëzgjatje prej dhjetë vitesh nga dita e nënshkrimit të Kontratës për qeradhënie, me ofertuesin më të volitshëm, me mundësinë e vazhdimit të saj.

  1. TË DHËNA PËR LOKALIN AFARIST, I CILI JEPET ME QERA

Lënda e qeradhënies është lokali afarist:

Përshkrimi dhe destinimi i lokalit afarist Sipërfaqja e brendshme
Lokal afarist në përdhesë, P.K. nr. 1569/2 K.K. Kërçova 6 i evidentuar në Fletëpronësi nr. 2158, pronë e Komunës së Kërçovës 152 m2
  1. TË DREJTË PËR PJESËMARRJE

Të drejtë për pjesëmarrje në ankandin publik kanë të gjithë të interesuarit persona fizik vendas dhe të huaj dhe persona juridik, të cilët në pajtim me ligjin i plotësojnë kushtet e dhëna në shpallje.

  1. KUSHTET PËR PJESËMARRJE NË ANKANDIN PUBLIK ELEKTRONIK

Paraqitja për pjesëmarrje në ankand publik bëhet në mënyrë elektronike dhe duhet t’i përmbajë të gjitha të dhënat dhe dëshmitë, të cilat janë caktuar në shpalljen për ankand publik elektronik. Që të mund të bëjë Paraqitjen sëbashku me dëshmitë e caktuara në shpallje, çdo person fizik dhe juridik duhet paraprakisht të regjistrohet në faqen e-stvari.mk.

Përderisa ofertuesi veç më ka marrë pjesë në procedura edhe në shpallje paraprake dhe anketa të realizuara publike, të realizuara nëpërmjet këtij sistemi, për atë ende vlejnë emri i shfrytëzuesit dhe fjalëkalimi i dhënë automatikisht, për arsye të pjesëmarrjes së tij në procedurat paraprake në nivel të gjithë sistemit (mendohet për pjesëmarrjen në procedurë, të cilën e zbaton cilado komunë).

Dokumentet e nevojshme për paraqitjen për ankand publik elektronik janë si vijon:

  1. Deklaratë me të cilën i pranon kushtet e dhëna në Shpallje;
  2. Garancion bankar për seriozitetin në lartësi prej 2 % nga vlera e pëllogaritur e patundshmërisë, për pjesëmarrje në ankandin publik. Përkrah garancionit bankar elektronik për seriozitet, i njejti duhet të dorëzohet edhe në origjinal, deri te Komisioni për disponim me sende të tundshme dhe të patundshme të Komunës së Kërçovës në ditën kur do të dorëzohet dokumentacioni i kompletuar ;
  3. Dëshmi për identitetin e personave juridik:
  • gjendja aktuale nga Regjistri qëndror i R.M. (për personat juridik vendas) ;
  • certifikatë nga regjistrimi në regjistrin përkatës në shtetin nga i cili vjen ( për persona juridik të huaj)
  1. Dëshmi për identitetin e personave fizik, letërnjoftim apo pasaportë ;
  2. Email adresa e parashtruesit të fletëparaqitjes, nëpërmjet së cilës do të kryhet procedura e regjistrimit për pjesëmarrje në ankandin publik elektronik, gjegjësisht do t’i dërgohen emri i shfrytëzuesit dhe shifra për të hyrë në faqen e internetit, në të cilën do të realizohet ankandi publik elektronik.

Ofertuesit e interesuar, përveç fletëparaqitjes elektronike, dorëzojnë edhe fletëparaqitje me shkrim në zarf të mbyllur me mbishkrimin „MOS E HAP“ dhe „PËR SHPALLJEN PËR DHËNIEN ME QERA TË SENDEVE TË PATUNDSHME“ nr.1/2016 shpallja e parë, e adresuar në Komunën e Kërçovës rr.“Boris Kidriç“ nr.1, Kërçovë. Fletëparaqitja duhet të jetë e plotësuar dhe e nënshkruar personalisht nga parashtruesi, me gjeneralet e ofertuesit.

Komisioni pas pranimit të fletëparaqitjeve përcakton a janë dorëzuar në afatin e caktuar dhe a janë të kompletuara në pajtim me kushtet e shpalljes, pastaj i njofton parashtruesit e fletëparaqitjeve nëpërmjet rrugës elektronike. Parashtuesve të fletëparaqitjeve, të cilat janë të kompletuara, komisioni në afat prej 3 (tre) ditësh nga dita e dorëzimit të ofertave, u dorëzon emër të shfrytzuesit dhe shifër për pjesëmarrje në ankandin publik, kurse parashtuesit, të cilët nuk kanë dorëzuar dokumentacion të kompletuar u dorëzon njoftim me arsyetim se nuk do të marrin pjesë në ankandin publik.

Shpallja zgjat duke filluar nga 18.02.2016. dhe do të zgjasë deri më 29.02.2016.

Ankandi publik do të mbahet në formë elektronike në faqen e dhënë të internetit http://e-stvari.mk

Ankandi publik do të mbahet në dt. 04.03.2016, duke filluar në ora 10:00.

  1. AFATI PËR DORËZIMIN E FLETËPARAQITJEVE

Fletëparaitjet për pjesëmarrje në Ankandin publik mund të dorëzohen përfundimisht më dt. 29.02.2016. deri në ora 16:oo, në adresë rr.“Boris Kidriç“ nr.1 Komuna e Kërçovës, Komisioni për dispozicionin e gjërave të tundshme dhe patundshme.

  1. ÇMIMI FILLESTARË

Vlera e tërësishme e llogaritur e lokalit afarist arrin:

  • Vlera e llogaritur është 4.091.841,oo denarë

Lartësia e çmimit fillestarë të qerasë për një muaj, për lokalin afarist arrin 0,5 % nga vlera e përllogaritur për lokalin afarist dhe atë :

  • Arrin 20.459,00 denarë
  1. GARANCIONI BANKAR PËR SERIOZITETIN E OFERTUESIT PREJ 2 % NGA VLERA E PËRLLOGARITUR
  • Garancioni bankar për seriozitetin e ofertës është në lartësi prëj 2 % nga vlera e përllogaritur e sendeve të patundshme gjegjësisht
  • Garancioni bankarë arrin 81.837,oo denarë
  • Përveç dorëzimit elektronik të garancionit bankarë në verzion të skanuar të origjinalit në format PDF, parashtruesi i ofertës / fletëparaqitjes për pjesëmarrje është i obliguar të njëjtën ta dorëzojë edhe në formë të shkruar dhe në origjinal në adresën e Komunës së Kërçovës (me mbishkrimin: Deri te Komisioni për dispozicionin me sende të patundshme dhe të tundshme të Komunës së Kërçovës).
  • Mos dorëzimi i garancionit bankarë në formë të shkruar në adresën e lartpërmendur, e bën paraqitjen të papranueshme dhe e njëjta do të jetë e refuzuar.
  • Garancioni bankar duhet të jetë i dhënë në valutën e maqedonisë, nga banka e cila punon dhe kryen aktivitete bankare në Republikën e Maqedonisë, kurse kohëzgjatja e garancionit bankar duhet të jetë më së paku 60 ditë, duke llogaritur ditën që është caktuar si afat i fundit për parashtrimin e kërkesës.
  1. DETYRIMET
  • Qiramarrësi është i obliguar që në afat prej 6 muajsh nga data e solemnizimit të Kontratës për qera, objektin ta vërë në funksion.
  • Qiramarrësi obligohet që ta mirëmbajë hapësirën para dhe në afërsi të drejtëpërdrejtë të objektit.
  • Qiramarrësi obligohet objektin afarist pas përfundimit të qiramarrjes ose para përfundimit të qiramarrjes, qiradhënësit të ia dorëzojë objektin në gjendje funksionale.
  1. PROCEDURA

Ankandi publik fillon me shpalljen e totalit të çmimit fillestar të sendit të patundshëm-lokalit afarist dhe zbatohet sipas ankandit nga ana e pjesëmarrësve.

Në pesë minutat e para të ankandit publik pjesëmarrësit mund ta pranojnë, gjegjësisht ta zmadhojnë çmimin e sendit të patundshëm.

Ankandi publik do të mbahet edhe nëse sipas shpalljes është paraqitur vetëm një pjesëmarrës, i cili i plotëson kushtet e dhëna në shpallje dhe e pranon çmimin fillestarë.

Ankandi publik llogaritet i përfunduar në momentin e përfundimit të kohës së caktuar në shpallje, gjatë së cilës në rrjedhjen e dy minutave të fundit nga koha e caktuar për ankand publik, nga ana e pjesëmarrësve është dhënë ofertë, afati përfundimtarë për mbarimin e ankandit publik vazhdohet edhe për dy minuta, kurse do të përfundojë kur në periudhë prej dy minutave të ardhshme nuk do të jetë dhënë ofertë e re.

Ankandi publik vazhdon i pakufizuar deri sa në interval kohor prej dy minutash ka ofertë të re.

Përderisa në pesë minutat e para të ankandit publik nuk është pranuar oferta, gjegjësisht nuk është dhënë ofertë më e lartë nga pjesëmarrësit e ankandit publik, vlera e qirasë zvogëlohet për 2% pas çka pjesëmarrësit e ankandit publik përsëri kanë mundësi ta pranojnë gjegjësisht zmadhojnë çmimin e qirasë pas çka nuk kufizohet hapi minimal i zmadhimit. Përderisa në kalimin e dy minutave të fundit nga pesë minutat e dyta nga ankandi publik nga ana e pjesëmarrësve është pranuar oferta, gjegjësisht është dhënë ofertë më e lartë, afati i fundit për përfundimin e ankandit publik vazhdohet edhe për dy minuta, kurse do të përfundojë kur në periudhë prej dy minutave vijuese nuk do të jepet ofertë e re.

Përderisa në kohëzgjatje prej 5 minutash përsëri nuk do të ketë ofertë, vlera e qirasë përsëri do të zvogëlohet për 2 % nga vlera e llogaritur në fillim. Zvogëlimi i vlerës së qirasë së lëndës me qira në kohën e ankandit mund të jetë më së shumti deri 30 % nga vlera e llogaritur pa dallim sa ofertues janë paraqitur në ankandin publik.

Ofertues më i volitshëm llogaritet pjesëmarrësi në ankandin publik, i cili ka ofruar çmimin e fundit , i cili përfaqëson çmimin më të lartë për qiranë e lëndës me qira. Pas përfundimit të ankandit publik përgatitet procesverbal për realizimin e ankandit publik, i cili në mënyrë elektronike u dorëzohet të gjithë pjesëmarrësve në ankandin publik.

Pjesëmarrësit e ankandit publik kanë të drejtë për ankesë vetëm në lidhje me procedurën e ankandit publik, në afat prej tre ditësh nga mbajtja e ankandit publik, deri te komisioni, i cili vendos pas ankesës me aktvendim në afat prej 5 ditësh nga pranimi i ankesës.

Kundër aktvendimit të komisionit mund të parashtrohet ankesë deri te Komisioni shtetërorë për vendimmarrje në procedurë administrative dhe procedurë marrëdhënie pune të shkallës së dytë.

Ofertues më i volitshëm në afat prej 15 ditësh nga dita e përfundimit të ankandit publik është i obliguar të paguaj mjete në pajtim me çmimin përfundimtarë të arritur për qiranë mujore, e nëse nuk i paguan në këtë afat nuk do ti qaset lidhjes së marrëveshjes, garancioni bankar do të aktivizohet, kurse ofertuesi në periudhë prej një viti nuk do të mund të marrë pjesë në asnjë ankand publik të ardhshëm që kanë për lëndë sende të patundshme.

Me ofertuesin më të volitshëm në afat prej 5 ditësh pune pas pagesës së kryer të qirasë mujore, lidhet Marrëveshje për qira të hapësirës afariste në formë të shkruar, e cila në afat prej 30 ditësh dorëzohet në noter për kryerjen e solemnizimit.

Harxhimet noterike janë obligim i qiramarrësit.

Komisioni për disponim me sende të patundshme dhe të tundshme të Komunës së Kërçovës

 

                                                                        

V E N D I M Për zgjidhjen e kandidatit për avancim të nëpunësit administrativ përmes shpalljes interne

V E N D I M Për zgjidhjen e kandidatit për avancim të nëpunësit administrativ përmes shpalljes interne

V E N D I M Për MOSKRYERJEN E ZGJEDHJES së kandidatit për avancim të nëpunësit administrativ përmes shpalljes interne

Në bazë të nenit 52 paragrafi 1 dhe paragrafi 3 nga Ligji për nëpunësit administrativ (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 27/2014, 199/2014, 48/2015,  154/2015), Kryetari i Komunës së  Kërçovës  solli:

V E N D I M

Për MOSKRYERJEN E ZGJEDHJES së kandidatit për avancim të nëpunësit administrativ përmes shpalljes interne

   1.Për nëpunësin administrativ Sejdin Abazi, përmes shpalljes interne , nuk u bë zgjedhja për vendin e punës Ndihmës Udhëheqës i Sektorit  për veprimtari komunale, komunikacion dhe energji efikase, me shifër UPR 01 01 B03 000 me titull  Ndihmës Udhëheqës në Sektorin  për veprimtari komunale, komunikacion dhe energji efikase, për shkak të mos dorëzimit të provës, në pajtim me Shpalljen.

2.   Ky Vendim hyn në fuqi  me ditën e sjelljes, dhe do të publikohet në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës.

Arsyetim

   Në bazë të kërkesës për fillimin e procedurës për avancim të nëpunësit administrativ me shpallje interne nr.01/2016   dhe njoftimit për mjete të siguruara nr.09-238/4, Seksioni për menaxhim me resurset njerëzore publikoi shpallje interne në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës.

Komisioni për selektim  për avancim të nëpunësit administrativ e formuar me Aktvendimin nr.09-238/3 nga dt.1.02.2016, realizoi selektimin administrtiv pas shpalljes interne dhe përpiloi Procesverbal dhe listën rradhitëse me pikë të provave me nr.09-238/25 nga dt.11.02.2016.

Sipas Procesverbalit nr.09-238/25 nga dt.11.02.2016, për  vendin e punës Ndihmës Udhëheqës i Sektorit  për veprimtari komunale, komunikacion dhe energji efikase, me shifër UPR 01 01 B03 000, është paraqitur kandidati Sejdin Abazi, dhe nuk ka dorëzuar prova dhe atë për nivelet B3 dhe B4 përmes posedimit të çertifikatës të njohur ndërkombëtarisht nga testator zyrtar evropjan në pajtim me ligjin dhe Rregulloren për sistematizimin e vendeve të punës të administrates komunale në Komunën e Kërçovës nr.08-1761/2 nga viti 2015.  

    Në pajtim me atë që u tha më lart, u vendos si në dispozitivin e këtij Vendimi.

Udhëzim për mjetin juridik : Kundër këtij Vendimi për jozgjedhje, kandidati ka të drejtë  në ankesë në afat prej 8 (tetë) ditë deri te Agjencia për administratë, nga dita e shpalljes së Vendimit në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës.

Dorëzuar deri te:

–       Кandidati jo i zgjedhur administrativ

–       Arkivi

KOMUNA E KËRÇOVËS

          KRYETAR

Fatmir Dehari

SHPALLJE PUBLIKE Për angazhimin e vullnetarëve në Komunën e Këçovës

         Në bazë të nenit 6 pragrafi 2 të Ligjit për vollunterizëm (,, Gazeta zyrtare e RM” nr.85/2007 dhe 161/2008) dhe neni 55 paragrafi 1 alineja 16 të statutit të Komunës së Kërçovës, ( Fletorja zyrtare me nr. 09/2013), në pajtueshmëri me Programin për vullnetarizëm të Komunës së Kërçovës nr. 09-199/1 nga dt.27.01.2016, Kryetari i Komunës së Kërçovës,shpallë:

SHPALLJE  PUBLIKE

Për angazhimin e vullnetarëve në Komunën e Këçovës

    Komuna e Kërҫovës, ka nevojë për angazhimin e personave vullnetarë të cilët nuk janë në marrëdhënie pune, a në pajtim me Ligjin për vullnetarë, që vullnetarisht do ofrojnë shërbime personale, njohuritë dhe aftësitë, apo të kryejnë aktivitete të tjera në emër të Komunës si më poshtë:

  • 6 persona me fakultet të kryer nga lëmia e shkencave shoqërore;
  • 1 person me arsim të mesëm të kryer

    Të gjithë kandidatët kanë gjasa të barabarta të jenë të zgjedhur dhe do të nënshkruajnë Kontratë për vullnetarë, në pajtim me aftësitë e tyre, arsimim, përvojë dhe kapacitetit personal.

   Kandidatët e intersuar duhet t’i dorëzojnë dokumentet e radhës:

  • letër motivuese;
  • biografi personale /CV/;
  • diplomë për arsimin e kryer;
  • njohuri me punën me kompjuter;
  • numër tel. për kontakt

         Me personat e paraqitur do të zhvillohet intervistë me çka do të bëhet përzgjedhja e personave për vollunterë.

    Me vullnetarët e zgjedhur do të nënshkruhet Kontratë për vullnetarizëm me ҫka detalisht do të përcaktohen të drejtat dhe obligimet e të dyja palëve.

    Shpallja do të zgjasë 5 ditë nga dita e publikimit, a përzgjedhja do të bëhet në afat prej 15 ditëve, pas përfundimit të afatit të paraqitjes.

    Dokumentet e pa kompletuara dhe të dorëzuara pas përfundimit të afatit nuk do të shqyrtohen .

   Kandidatët dokumentet e nevojshme duhet t’i dorëzojnë në këtë adresë:

Komuna e Kërçovës

  1. ,,Boris Kidriç’’ nr. 1

Në Arkivin e Komunës së Kërçovës me etiketim “Për angazhimin e vullnetarëve në Komunën e Kërçovës”.

KOMUNA E KËRÇOVËS

KRYETAR

Fatmir Dehari

SHPALLJE PUBLIKE Për mbledhjen e kërkesave për shfrytëzimin e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016

KOMUNA E KËRÇOVËS

Në bazë të Ligjit për Shoqata dhe fondacione ( “ Gazeta zyrtre e RM-së ” nr.52/2014) dhe Programit për mbështetje të zhvillimit ekonomik lokal për vitin 2016, të sjellur nga Këshilli i Komunës së Kërçovës,  shpallet:

SHPALLJE  PUBLIKE

Për mbledhjen e kërkesave për shfrytëzimin e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, të destinuara për finansimin e aktiviteteve programore të shoqatave dhe fondacioneve

Shpërndarja e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, në pajtim me Programin për mbështetje të zhvillimit ekonomik lokal,  mjetet e caktuara për finansimin e aktiviteteve programore të shoqatave dhe fondacioneve, do të bëhet në bazë të kritereve dhe përparësive të dhëna në këtë shpallje.

1.Lloji i projekteve që do të mbështeten

Mjetet nga Buxheti i Komunës së Kërçovës, do të shfrytëzohen për finansimin e aktiviteteve programore të shoqatave dhe fondacioneve, për projektet që ndikojnë në kapacitetin e shoqatave dhe OJQ-ve të cilat punojnë eksluzivisht në sferën e përmirësimit të kushteve për jetesë të personave të margjinalizuar social, persona me nevoja të posaçme dhe të njëjta. Me këtë Shpallje, do të mbështeten vetëm shoqatat dhe fondacionet të cilat janë të regjistruara si të këtilla dhe ata që kanë DORËZUAR raport për realizimin e aktiviteteve programore, në qoftë se kanë qenë shfrytëzuesë të mjeteve nga buxheti i komunës për vitin fiskal paraprak. Shoqatat dhe fondacionet duhet të ofrojnë projekte kreative dhe inovative me projekte ideale dhe përmbajtësor.

2.Mjetet e parapara

Për finansimin e aktiviteteve programore të ofruara në pajtim me këtë shpallje, do të shfrytëzohen mjete nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016 në shumë prej 500.000,00  denarë.

3.Dorzimi i raportit

Shoqatave të cilave do t’ju jepen mjete  në pajtim me Programin, pas përfundimit të aktiviteteve të tyre programore, do të dorëzojnë Raport për shfrytëzimin e mjeteve në Njësinë për ZHEL dhe Sektorin për Financa në Komunën e Kërçovës.

4.Kriteret themelore  organizative

Kriteret themelore organizative  të cilat duhet t’i përmbushin shoqatat dhe fondacionet që do të marrin pjesë në këtë shpallje janë:

 -Të jenë të regjistruara sipas Ligjit për shoqata dhe fondacione

 -Të merren me aktivitete dhe projekte me interes publik

5.Dokumentacioni i nevojshëm të cilin shoqatat duhet ta dorëzojnë me Fletëparaqitjen për mbështetje financiare të shoqatave  dhe fondacioneve

    Shoqatat dhe fondacionet të cilat marrin pjesë në shpallje, duhet të paraqesin:

  1. Fletëparaqitje për mbështetje financiare
  2. Propozimprojekt
  3. Statutin dhe Aktvendim për regjistrimin e shoqatës ose fondacionit

6.Afati dhe mënyra e dorëzimit të fletëparaqitjes

Afati për dorëzimin e paraqitjeve është 30 (tridhjetë) ditë nga dita e publikimit të shpalljes në gazetat ditore  dhe në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës.

Fletëparaqitja me dokumentacionin gjithëpërfshirës, të dorëzohet përmes postës, në adresën:

Komuna e Kërçovës rr. “Boris Kidriç” nr.1 6250 Kërçovë, ose në Arkivin e Komunës së Kërçovës nga ora 08:00 deri më 16:00, me përshkrimin – Për mbështetje të shoqatave dhe fondacioneve për vitin 2016.

Shoqatat dhe fondacionet pjesmarrëse në shpalljen publike, do të jenë të informuara për rezultatet pas publikimit të vendimit për shpërndarjen e mjeteve në “ Fletoren zyrtare të Komunës së Kërçovës “. Emrat e shoqatave dhe fondacioneve të cilat kanë fituar mjete për projektet, do të publikohen në faqen elektronike të Komunës së  Kërçovës. Fletëparaqitjet për mbështetje financiare të shoqatave dhe fondacioneve, si dhe formularët për Propozimprojektin,  do të mund të merren në Arkivin e Komunës së Kërçovë dhe në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës www.kercova.gov.mk

Pyetësor për OJQ-të

Propozimprojekt 2016

SHPALLJE INTERNE Për plotësimin e vendeve të punës me avancim

Në bazë të nenit 48 nga Ligji për nëpunësit administrativ (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 27/2014, 199/2014, 48/2015,  154/2015), neni 2 nga Rregullorja për formën dhe përmbajtjen e shpalljes interne, mënyrën  për parashtrimin e paraqitjes për avancim, mënyrën për realizimin  e selektimit administrativ dhe intervistës, si dhe mënyrën e vlerësimit  dhe numrit maksimal të pikëve nga procedura për selektim varësisht nga kategoria e vendit të punës për të cilën është publikuar shpallja interne (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr.11/2015), Komuna e Kërçovës  shpall:

SHPALLJE INTERNE

Numër 1/2016

Për plotësimin e vendeve të punës me avancim

  1. Ndihmësudhëheqës i Sektorit për arsim, kulturë, sport, shëndetësi, mbrojtje sociale dhe fëmijërore në Sektorin për arsim, kultur, sport, shëndetësi dhe mbrojtjen e fëmijëve me shifër UPR 01 01 B03 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues.
  2. Ndihmësudhëheqës i Sektorit për veprimtari komunale, komunikacion dhe efikasitet energjetik në Sektorin për veprimtari komunale, infrastrukturë, komunikacion dhe  efikasitet energjetik me shifër UPR 01 01 B03 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  3. Udhëheqës i Seksionit për  kontabilitet dhe pagesa në Seksionin për kontabilitet dhe pagesa me shifër UPR 01 01 B04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  4. Udhëheqës i Seksionit për kontrollin buxhetor  në Seksionin për kontrollin buxhetor me shifër UPR 01 01 B04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  5. Udhëheqës i Seksionit për arsim, shëndetësi, mbrojtje sociale dhe fëmijërore në Seksionin për arsim, shëndetësi mbrojtje sociale dhe fëmijërore me shifër UPR 01 01 B04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  6. Udhëheqës i Seksionit për çështje normative juridike administrative dhe të përgjithshme në Seksionin për çështje  normative juridike administrative dhe të përgjithshme me shifër UPR 01 01 B04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  7. Udhëheqës i Seksionit për veprimtari komunale infrastrukturore dhe komunikacion në Seksionin për veprimtari komunale infrastrukturore  dhe komunikacion me shifër UPR 01 01 B04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  8. Këshilltarë për analizë dhe realizimin e planeve në Seksionin për urbanizëm dhe planifikim hapsinor me shifër UPR 01 01 V01 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  9. Këshilltarë për çështje gjeodezike  në me Seksionin për urbanizëm dhe planifikim hapsinor shifër UPR 01 01 V01 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  10. Bashkëpunëtor i lartë për kulturë dhe sport në Seksionin për kulturë dhe sport me shifër UPR 01 01 V02 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  11. Bashkëpunëtor për çështje juridike nga lëmia e urbanizmit në Seksionin për urbanizëm dhe planifikim hapsinor me shifër UPR 01 01 V03 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzeklutues
  12. Bashkëpunëtor për mardhënie me publikun organizatat, shoqatat e qytetarëve dhe fondacionet në Seksionin për bashkëpunim ndërkombëtar diasporë dhe mardhënie me publikun me shifër UPR 01 01 V03 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  13. Bashkëpunto i ri  – Kontabilist në Seksionin  për kontabilitet dhe paga me shifër UPR 01 01 V04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  14. Bashkëpunto i ri  për organizimin dhe administrimin me tatimet taksat dhe kompenzimet lokale  në Seksionin për tatime, taksa, kompenzime dhe të hyra tjera të komunës me shifër UPR 01 01 V04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  15. Bashkëpuntor i ri  për administrim me taksën komunale dhe firmarinën në Seksionin për tatime, taksa, kompenzime dhe të hyra tjera të komunës me shifër UPR 01 01 V04 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  16. Referent i pavarur  për mbshtetje administrative dhe teknike në Seksionin për hartimin dhe ndjekjen e projekteve ekologjike me shifër UPR 01 01 G01 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  17. Referent i pavarur  për administrim me tatimin e pronës  në Seksionin për tatime, taksa, kompenzime dhe të hyra tjera të komunës me shifër UPR 01 01 G01 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  18. Referent i pavarur  ekonom në Seksionin me kontabilitet dhe paga me shifër UPR 01 01 G01 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  19. Referent i lart për mbrojtjen e cilësisë së ambientit të ajrit  në Seksionin për mbrojtje të mjedisit jetësor me shifër UPR 01 01 G02 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  20. Referent i lart përmbarues tatimor në Seksionin për tatime, taksa, kompenzime dhe të hyra tjera të komunës me shifër UPR 01 01 G02 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues
  21. Referent për çështje administrative në Seksionin për kontabilitet dhe paga me shifër UPR 01 01 G03 000 në Komunën e Kërçovës 1 (një) ekzekutues

   Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim.

   -Kushtet e veçanta me ligj për nëpunësit udhëheqës administrativ  nga kategoria B janë:

   Kualifikime profesionale për të gjitha nivelet – niveli i kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve  dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;

   Njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyra,

   Vërtetim për provim të dhënë për menaxhim administrativ,

    Përvojë pune dhe ate:

   Për nivelet B3 dhe B4 më së paku katër vjet përvojë pune në lëmin nga të cilat më së paku një vitnë vendin e punës në sektorin publik, respektivisht gjashtë vjet përvojë pune në lëmin nga të cilat më së paku dy vjet në vendin udhëheqës të punës në sektorin privat;

  Njohjen e njërës nga tre gjuhët  më të përdorura në Unionin Evropian (gjuhë angleze, frënge dhe gjermane) dhe ate:

  Për nivelet B3 dhe B4 përmes posedimit të çertifikatës të njohur ndërkombëtarisht i dhënë nga testatori zyrtar evropjan, anëtar i shoqatës ALTE të testatoëve evropjan në B1 (V1) nivel në CEFR, respektivisht  IELTAS me 3,5 -4,5 pikë, PET, BEK P, BULATS ose Aptis, ose TOEFEL PBT më së paku 450 pikë , TOEFEL IBT më së paku 45 pikë ose DELF, TCF, TEF ose Gete çertifikatë.

    Kushtet e veçanta me ligj për nëpunësit udhëheqës administrativ  nga kategoria V janë:

   Kualifikime profesionale dhe ate:

  Për nivelin V1 të kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të kualifikimeve  dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;

   Për nivelin V2, V3, V4 të kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve  dhe më së paku 180 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;

   Njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyra,

    Përvojë pune dhe ate:

  •    Për nivelet V1 më së paku tre vjet përvojë pune në profesion.
  •    Për nivelin V2 më së paku dy vjet përvojë pune në profesion.
  •    Për nivelin V3 më së paku një vit  përvojë pune në profesion
  •    Për nivelin V4 me ose pa përvojë pune në profesion

  Njohjen e njërës nga tre gjuhët  më të përdorura në Unionin Evropian (gjuhë angleze, frënge dhe gjermane) dhe ate:

  posedimit të çertifikatës të njohur ndërkombëtarisht i dhënë nga testatori zyrtar evropjan, anëtar i shoqatës ALTE të testatoëve evropjan në A2 (A2) nivel në CEFR, respektivisht KET, IELTAS me maksimum  3 pikë, BULATS ose Aptis, ose TOEFEL PBT më së paku 400 pikë, TOEFEL CBT në së paku 95 pikë, ose  TOEFEL IBT më së paku 30 pikë ose DELF, TCF, TEF ose Gete çertifikatë.

   Kushtet e veçanta me ligj për nëpunësit udhëheqës administrativ  nga kategoria G janë:

     Niveli i kulifikimeve profesionale V A kualifikimeve ose kualifikimeve VI   sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve  180 EKTS ose 240 kredive sipas  ECVET ose MKSOO ose më së paku arsim të lartë ose të mesëm

   Njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyra,

    Përvojë pune dhe ate:

  •    Për nivelet G1 më së paku tre vjet përvojë pune në profesion
  •    Për nivelin G2 më së paku dy vjet përvojë pune në profesion
  •    Për nivelin G3 më së paku një vit  përvojë pune në profesion

  Njohjen e njërës nga tre gjuhët  më të përdorura në Unionin Evropian (gjuhë angleze, frënge dhe gjermane) dhe ate:

  posedimit të çertifikatës të njohur ndërkombëtarisht i dhënë nga testatori zyrtar evropjan, anëtar i shoqatës ALTE të testatoëve evropjan në A1 (A1) nivel në CEFR, respektivisht  BULATS ose Aptis; ose TOEFEL PBT më së paku 310 pikë, TOEFEL CBT më së paku 35 pikë ose TOEFEL IBT më së paku 10 pikë ose DELF, TCF, TEF ose Gete çertifikatë.

   Në shpalljen interne mund të paraqitet nëpunësi administrativ i punësuar në të njejtin institucion, i cili i përmbush kushtet e përgjithshme dhe të veçanta për plotësimin e vendeve të punës të përshkruara për nivelin adekuat në këtë ligj dhe në aktin për sistematizimin e vendeve të punës si dhe:

-të jetë i vlerësuar me notën A ose B gjatë vlerësimit të fundit,

-të jetë në vendin e punës në të cilin në pajtim me aktin për sistematizim, në nivel më të ulët nga vendi i punës për të cilin është publikuar shpallja publike

-të ketë kaluar më së paku dy vite në punën aktuale dhe

-të mos i jetë shqiptuar masë disiplinore në vitin e fundit para se të publikohet shpallja publike.

    Afati për dorëzimin e paraqitjeve është 10 (dhjetë) ditë, duke llogaritur ditën e publikimit të shpalljes.

    Nëpunësit e intersuar administrativ inicojnë paraqitje të plotësuar dhe prova për të dhënat që janë në paraqitje përmes Arkivës së Komunës së Kërçovës me etiketim “për  shpallje interne”.

   Aplikim i mbushur jo në kohë , jo i plotë dhe jo i rregullt nuk do të jetë lëndë e shqyrtimit.

  Procedurën do ta realizojë Komisioni për selektim të avancimit, i formuar nga Kryetari i Komunës së Kërçovës.

   Kandidati i cili ka futur të dhëna të rrejshme diskualifikohet nga procedura e mëtejme.

Shkarkoni dokumentin: FLETËPARAQITJE PËR AVANCIM (SHPALLJE INTERNE)

KOMUNA E KËRÇOVËS

KRYETAR

Fatmir Dehari

THIRRJE PUBLIKE Për mbledhjen e kërkesave për shfrytëzimin e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, të caktuara për mbështetjen e shoqatave sportive dhe ekipeve

KOMUNA E KËRÇOVËS

Në bazë të Programit për aktivitetet e Komunës së Kërçovës në lëmin e Sportit dhe Rekreimit në vitin 2016 (“Fletorja Zyrtare e Komunës së Kërҫovës” nr. 13/2015), Komuna e Kërçovës shpall:

THIRRJE PUBLIKE

Për mbledhjen e kërkesave për shfrytëzimin e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, të caktuara për mbështetjen e shoqatave sportive dhe ekipeve

   Shpërndarja e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, në pajtim me Programin nga lëmia e Sportit dhe Rekreimit, mjetet e caktuara për financimin e aktiviteteve të shoqatave sportive dhe ekipeve, do të bëhet në bazë të kriterit dhe përparësive të dhëna në këtë thirrje.

1.Lloji i projekteve që do të mbështeten

Mjetet nga Buxheti i Komunës së Kërçovës, do të shfrytëzohen për financimin e aktiviteteve programore të shoqatave sportive dhe ekipeve, për projekte nga këto kategori:

Mbështetjen e projekteve dhe aktiviteteve për ngritjen e nivelit të ekipeve sportive; mbështetjen e projekteve për ngritjen e nivelit të sporteve luftuese; projekte të cilat ndikojnë për të rritur ndërgjegjen e sportit integrues në mesin e komuniteteve; Projekte për organizimin e aktiviteteve të sporteve tradicionale; projekte për përkrahje për federatat e lidhjeve sportive.

2.Mjetet e parapara

   Për financimin e aktiviteteve programore të ofruara, në pajtim me thirrjen, do të shfrytëzohen mjete nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016 edhe atë:

  1. Për përkrahjen e shoqatave sportive dhe ekipeve sportive, në shumë të përgjithshme prej              4 220 000,00 denarë, nëpërmjet projekteve nga lëmia e prioriteteve të radhës:
  1. Mbështetje të projekteve dhe aktiviteteve për ngritjen e nivelit të ekipeve sportive në teritorin e Komunës së Kërҫovës – 3.600.00,00
  2. Mbështetje të projekteve për ngritjen e nivelit të sporteve luftarake në teritorin e     Komunës së Kërҫovës – 500.000,00
  3. Ngritjen e vetëdijes për sport të integruar ndërmjet bashkësive në territorin e Komunës së Kërҫovës – 120.000,00 denarë;
  4. Për përkrahjen e sportistëve dhe aktivitetve të ndryshme për sport dhe rekreacion, në shumë të përgjithshme prej 510.000,00 denarë, nëpërmjet projekteve nga lëmia e prioriteteve të radhës:
  5. Organizimin e aktiviteteve të sporteve tradicionale në territorin e Komunës së Kërҫovës – 310.000,00 denarë;
  6. Përkrahje për federatat e lidhjeve sportive territorin e Komunës së Kërҫovës – 200.000,00 denarë.

 

3.Dorzimi i raportit

   Shoqatave sportive dhe ekipeve të cilëve do t’ju jepen mjete në pajtim me Programin, pas përfundimit të aktiviteteve të veta programore, do të dorëzojnë raport për shfrytëzimin e mjeteve, deri te Sektori për Financa në Komunën e Kërçovës.

4.Kriteret themelore organizative

   Kriteret themelore organizative të cilët duhet t’i përmbushin shoqatat sportive dhe ekipet të cilat do të marrin pjesë në këtë thirrje janë:

-Të jenë të regjistruara sipas Ligjit

-Të merren me aktivitete dhe projekte nga sporti dhe rekreimi

– Subjektet patjetër duhet të veprojnë në territorin e Komunës së Kërҫovës.

5.Dokumentacioni i nevojshëm të cilin shoqatat/sportive duhet ta dorëzojnë me Paraqitjen për mbështetje financiare të shoqatave të qytetare dhe fondacioneve

   Shoqatat dhe fondacionet të cilat marrin pjesë në shpallje, duhet të paraqesin:

  1. Paraqitje për mbështetje financiare;
  2. Propozimprojektin;
  3. Statut dhe Aktvendim për regjistrimin e shoqatave dhe ekipeve;
  4. Raport për mjetet e fituara nga Buxheti i Komunës së Kërҫovës në vitin e kaluar fiskal dhe mënyrën e realizimit të tyre (nëse shoqata ka qenë shfrytëzuese e mjeteve të ndara nga Buxheti i Komunës së Kërҫovës për vitin 2015);
  5. Fotokopje e llogarisë përfundimtare për vitin 2015;

Shoqatat qytetare mund të dorëzojnë vetëm një paraqitje për përkrahje financiare për proekt ose manifestim.

Vërejtje: Paraqitjet e dokumenteve të pa plotësuara dhe pas përfundimit të afatit të paraparë nuk do të shqyrtohen! Shtojcat e dorëzuara nuk do të kthehen.

6.Afati dhe mënyra e dorëzimit të paraqitjes

   Afati për dorëzimin e paraqitjeve, është 30 (tridhjetë) ditë nga dita e publikimit të shpalljes në gazetat ditore dhe në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës.

   Paraqitja me dokumentacionin gjithëpërfshirës, të dorëzohet përmes postës, në adresën:

Komuna e Kërçovës rr. “Boris Kidriç” nr.1 6250 Kërçovë, ose në arkivin e Komunës nga ora 08:00 deri më 16:00, me etiketën – Për mbështetjen e shoqatave sportive dhe ekipeve për vitin 2016.

   Shoqatat sportive dhe ekipet pjesmarrëse në thirrjen publike, do të jenë të informuara për rezultatet pas publikimit të vendimit për shpërndarjen e mjeteve në “Fletoren zyrtare të Komunës së Kërçovës”. Emrat e shoqatave sportive dhe ekipeve të cilat kanë fituar mjete për projektet, do të publikohen në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës. Paraqitjet për mbështetje financiare të shoqatave sportive dhe ekipeve dhe formularit për Propozimprojektin, do të mund të merren në arkivin e Komunës së Kërçovë dhe web.kercova.gov.mk

 Pyetësor për OJQ-të

Propozimprojekt 2016

SHPALLJE PUBLIKE Për mbledhjen e kërkesave për shfrytëzimin e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, të ndara për manifestime kulturore

KOMUNA E KËRÇOVËS

Në bazë të Programit për aktivitete të Komunës së Kërçovës në lëmin e Festave dhe Manifestimeve ( “ Fletorja zyrtare e Komunës së Kërçovës ” nr. 13/2015 ), Komuna e Kërçovës shpall:

SHPALLJE PUBLIKE

Për mbledhjen e kërkesave për shfrytëzimin e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës për vitin 2016, të ndara për manifestime kulturore

Shpërndarja e mjeteve nga Buxheti i Komunës së Kërçovës, në pajtim me Programin për zhvillimin e kulturës në Komunën e Kërçovës, në lëmin e festave dhe manifestimeve, mjetet e caktuara për finansimin e aktiviteteve të shoqatave qytetare për pikat vijuese, që do të realizohen në bazë të kritereve dhe përparësive të dhëna në këtë shpallje:

 

  1. Organizimi i festivaleve
  2. Shënimi i ngjarjeve jubilare dhe datave të rëndësishme
  3. Finansimi i manifestimeve kulturore
  4. Inkurajimi i krijimtarisë bashkëkohore
  5. Promovimi i trashëgimisë kulturore
  6. Ndihmë të manifestimeve të të rinjëve me përmbajtje kulturore-artistike dhe argëtuese edukative

1.Lloji i projekteve që do të mbështeten

Mjetet nga Buxheti i Komunës së Kërçovës, do të shfrytëzohen për finansimin e aktiviteteve të shoqatave qytetare për pikat 1, 2, 3, 4, 5 dhe 6 nga Programin për kulturë të Komunës së Kërçovës për vitin 2016.

2.Mjetet e parapara

Për finansimin e aktiviteteve programore të ofruara në pajtim me shpalljen, do të shfrytëzohen mjete nga Buxheti i Komunës së Kërçovës të planifikuara në Programin për zhvillimin e kulturës në Komunën e Kërçovës për vitin 2016.

3.Dorzimi i raportit

Shoqatave të cilave do t’ju jepen mjete në pajtim me Programin për zhvillimin e kulturës në Komunën e Kërçovës në vitin 2016, për organizimin e aktivitetit kulturor, do të dorëzojnë Raport për shfrytëzimin e mjeteve në Komunën e Kërçovës.

Shoqatat të cilat nuk kanë dorëzuar raport për realizimin e aktiviteteve kulturore gjatë vitit 2015, nuk do të shqyrtohen aplikimet e tyre.

4.Kriteret themelore organizative

Kriteret themelore organizative të cilat duhet t’i përmbushin shoqatat që do të marrin pjesë në këtë shpallje janë:

-Të jenë të regjistruara sipas Ligjit

-Të merren me aktivitete kulturore

5.Dokumentacioni i nevojshëm të cilin shoqatat duhet ta dorëzojnë me Fletëparaqitjen për mbështetje financiare të shoqatave të qytetarëve

   Shoqatat të cilat marrin pjesë në shpallje, duhet të paraqesin:

  1. Fletëparaqitje për mbështetje financiare
  2. Propozimprojektin ose propozimaktivitetet
  3. Statutin dhe Aktvendim për regjistrimin e shoqatës

6.Të drejtë për aplikim kanë shoqatat dhe fondacionet në bazë të ligjit

7.Afati dhe mënyra e dorëzimit të fletëparaqitjes

Afati për dorëzimin e paraqitjeve është 30 (tridhjetë) ditë nga dita e publikimit të shpalljes në gazetën ditore “ Koha ” dhe në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës www.kercova.gov.mk

Paraqitja me dokumentacionin gjithëpërfshirës, të dorëzohet përmes postës, në adresën:

Komuna e Kërçovës rr. “Boris Kidriç” nr.1 6250 Kërçovë, ose në Arkivin e Komunës së Kërçovës nga ora 08:00 deri më 16:00, me përshkrimin – “ Për finansimin e aktiviteteve nga sfera e kulturës për vitin 2016 ”.

Shoqatat, pjesmarrëse në thirrjen publike, do të jenë të informuara për rezultatet pas publikimit të vendimit për shpërndarjen e mjeteve dhe të publikuara në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës. Emrat e shoqatave të cilat kanë fituar mjete për projektet dhe aktivitetet, do të publikohen në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës. Fletëparaqitjet dhe formularët për Propozimprojektin dhe aktivitetet, do të mund të merren në Arkivin e Komunës së Kërçovë dhe në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës www.kercova.gov.mk

Propozimprojekt 2016

Pyetësor për OJQ-të