SHPALLJE PUBLIKE

Në bazë të Programit për mbështetjen e zhvillimit ekonomik lokal në të cilin është paraparë buxhet për “Mbështetje të sipërmarrjes, planet e biznesit, duke filluar me fillimin e bizneseve të reja dhe zbatimin e projekteve që kontribuojnë në uljen e papunësisë në komunën” dhe për “punësim të subvencionuar” me qëllim Krijimin e një ekonomie konkurruese në biznesin privat, mbështetjen e zhvillimit të NVM-ve dhe sipërmarrjes, si dhe në bazë të Planit operativ dhe udhëzimet për zbatimin e masave për vetëpunësim, Komuna e Kërçovës e shpall këtë si vijon:

SHPALLJE PUBLIKE
për personat e papunë dhe punëdhënësit nga ndërmarrjet mikro dhe të vogla

  1. Thirren personat e papunë në territorin e Komunës së Kërçovës regjistruar në Qendrën e punësimit – Kërçovë dhe punëdhënësit e ndërmarrjeve mikro dhe të vogla që duan të zgjerojnë dhe zhvillojnë biznesin e tyre me hapjen e vendeve të reja të punës, për të aplikuar për pjesëmarrje në masat aktive për vetëpunësim. Punëdhënësit të cilët ofrojnë punë shtesë për personat e papunë dhe persona të papunësuar që punësimin e tyre duan ta realizojnë me mbështetjen financiare të dhënë nga Komuna e Kërçovës, në bazë të Planit të paracaktuar operativ dhe udhëzimet për zbatimin e masave për vetëpunësim, duhet të paraqesin një kërkesë në arkivin e Komunës së Kërçovës.
  2. Masat e parashikuara për vetëpunësim përfshijnë:
    – Mbështetja e sipërmarrjes, planet e biznesit, fillimi i bizneseve të reja fillestare dhe zbatimi i projekteve që   kontribuojnë në reduktimin e papunësisë në komunë.
    – Subvencionimi për një punë të re
  1. Masa 1. Mbështetja e sipërmarrjes, planet e biznesit, fillimi i bizneseve të reja fillestare dhe zbatimi i projekteve që kontribuojnë në uljen e papunësisë në komunë

Kandidatët të cilët do të përmbushin kriteret e specifikuara në Planin Operativ, do të kenë këto të drejta dhe detyrime:

– të regjistrojnë subjekt juridik në Regjistrin Qendror të Republikës së Maqedonisë,

– të vetëpunësohen

– të marrin mbështetje financiare për zhvillimin e plan biznesi (shuma do të zbritet nga shuma totale e grantit të marrë)

– të shfrytzojë grant në shumën maksimale prej 180,000.00 denarë dhe lirim nga detyrimi për të paguar  taksë komunale (firmarinë) për një periudhë dyvjeçare.

– të sigurojë kushte për monitorim të pandërprerë të punës së subjektit juridik për kohëzgjatjen e kontratës.

Nëse përfituesit e përzgjedhur të grantit që nënshkruan një marrëveshje me komunën, nuk i respektojnë detyrimet e ndërmarra në Kontratën, do të zbatohen sanksionet e parashikuara në rast të vonesës:

– në rastin e ndërprerjes me kryerjen e veprimtarisë të personit juridik para kalimit të dy viteve nga data e regjistrimit të biznesit, përveç në rast të vdekjes ose paaftësisë së përhershme, personi i cili themeloi kompaninë është i obliguar që, brenda 12 muajve të kthejë:

– 80% e fondeve të shfrytëzuara nga Programi, nëse ndërpret me kryerjen e veprimtarisë para përfundimit të vitit të parë të fillimit të biznesit

– 60% e fondeve të shfrytëzuara nga Programi, nëse ndërpret me kryerjen e veprimtarisë para skadimit të vitit të dytë të fillimit të biznesit.

– Nëse pas skadimit të çdo tre 6 muaj nga regjistrimi i biznesit gjatë dy (2) viteve nga regjistrimi i bizneseve nuk ka të realizuar transaksion financiar (dmth. të paguar pagë bruto) përmes Drejtorisë së të Ardhurave Publike, Komuna e Kërçovës dërgon  shkresë, vërejtje për jo aktivitetin e firmës. Nëse pas skadimit të dy (2) muajve nga data e dorëzimit të vërejtjes, shfrytzuesi i grantit vazhdon me mosrealizimin e transaksioneve financiare në Drejtorinë e të Ardhurave Publike, Komuna e Kërçovës do të fillojë procedurë për të rimarrë fondet e përdorura nga programi.

  1. Domuntet gjatë aplikimit

– formular për aplikim

– biznis plan

– vërtetim se nuk eshte i punsuar

  1. Të drejtat dhe detyrimet nga masa 1 do të jenë të rregulluara me Kontratën e lidhur ndërmjet Komunës së Kërçovës dhe kandidatëve të përzgjedhur.

 Masa 2. Subvencionimi për një vend të re pune

Kompanitë që plotësojnë kriteret e dhëna në Planin operativ, do të kenë këto të drejta dhe detyrime:

– të përdorin subvencione të pagave (pagesën e kontributeve të pagës minimale, të sigurimit të detyrueshëm) për punësim shtesë të një apo më shumë personave për një periudhë prej 12 muajsh, me një detyrim që personi / personat të vazhdojë të punojë për të paktën 12 muaj pas përfundimit të subvencionimit

– të jenë të liruar nga detyrimi për të paguar taksën komunale (firmarinë) në periudhë prej dy vitesh

– Subjekti juridik që do të punësojë person shtesë dhe do të jetë përfitues i masës për subvencionim të vendit të punës, ka detyrim për të mbajtur personin për të paktën 12 muaj pas përfundimit të subvencionimit apo në vendin e tij të punësojë një person tjetër të papunë. Përndryshe, punëdhënësi do të duhet të kthejë fondet e përdorura në tërësi, brenda 12 muajve.

Nëse punonjësi shtesë jep dorëheqjen në vendin e punës për kohëzgjatjen e subvencionit, pastaj subvencioni nga komuna ndalon, derisa nuk gjendet një zëvendësim për punëtorin ose përgjithmonë.

Dokumentet gjatë aplikimit

– formular për aplikim

– gjendjen rrjedhse

– vërtetim per personat e punsuar (agjensioni per punsim)

  1.  Të drejtat dhe detyrimet nga masa 2 do të rregullohen me Kontratë të lidhur ndërmjet Komunës së Kërçovës dhe kompanive të përzgjedhura
  1. Kandidatët e interesuar nga pika 1 e kësaj Shpallje, mund të dorëzojnë aplikime në arkivin e Komunës së Kërçovës, çdo ditë pune nga ora 10.00 deri në ora 15.00, më së voni deri më dt. 28.08.2020
  1. Kandidatët e interesuar për aplikim, fletëparaqitjet mund t’i gjejni mëposht.
  1.  Informata shtesë në lidhje me masat për vetëpunësim të cilat i realizon Komuna e Kërçovës, mund të merren   në hapësirat e Komunës së Kërçovës.

FORMULAR PËR APLIKIM MASA 1

FORMULAR PËR APLIKIM TË NDËRMARRJEVE MASA 2

Përshkrimi Teknik i biznes idesë me specifikë  të paisjeve dhe materialeve të nevojëshme

Plani operativ dhe udhëzimet për zbatimin e masave për vetëpunësim në Komunën e Kërçovës

KOMUNA E KËRÇOVËS

Njoftim

Të nderuar,

Ju njoftojmë se në kërkesën e parashtruar për kompenzim të shpenzimeve të shpenzimeve për  furnizim me  klima invertorë me efikasitet të lartë për vitin 2020 për qytetarët  e rajonit të Komunës së Kërçovës, i ka të gjitha dokumentet e nevojshme për kalim në fazën e dytë.

Dokumentet e nevojshme për fazën e dytë, mund ti merrni  te arkivi i Komunës së Kërçovës ose në faqen elektronike të Komunës së Kërçovës.

Me dorëzimin e dokumentacioneve nga faza e dytë, është e nevojshme  të dorëzoni edhe xhirollogarinë.

Lista për Inverter

Lista për Inverter 2

Lista për Inverter 3

Lista për Inverter 4

Lista për Inverter 5

Lista për Inverter 6

Lista për Inverter 7

Lista për Inverter 8

Lista për Inverter 9

NJOFTIM NGA SHTABI I KRIZËS – TRUPI KOORDINUES I  KOMUNËS SË KËRÇOVËS

Shtabi i krizës – Trupi koordinues i Komunës së Kërçovës në pajtim me masat dhe rekomandimet e dhëna të Qeverisë së  Republikës së Maqedonisë së Verioriut për qarkullim të kufizuar, vendosi që:

  • Të gjitha marketet, barnatoret dhe restorantet në territorin e Komuës së Kërçovës që janë të interesuar të bëjnë shpërndarjen e gjësendeve të nevojshme për nevoja urgjente e të paanulueshme gjatë kohës së orës policore, detyrimisht duhet të dërgojnë kërkesë në Shtabin e krizës – Trupi koordinues.
  • Kërkesat mund të merren në Arkivin e komunës nga ora 08:00 deri  në orën 14:00  ose mund ta merrni më poshtë.
  • Do të lejohet qarkullimi gjatë orës policore vetëm për marketet, barnatoret dhe restorantet deri në 5 të punësuar.
  • Subjekt ekonomike do të  mund të pajisen me leje për qarkullim gjatë orës policore vetëm për qëllime të caktuara.  Perosnat që do të bëjnë shpërndarjen e produkteve deri te objektet e banimit të qytetarëve, duhet patjetër të kenë pajisje mbrojtëse nga korovavirusi.
  • Operatorët ekonomik të regjistruar për kryerjen e dorëzimit të ushqimit ose barnave përmes dërgesave nëpërmjet internetit ose thirrjeve telefonike ( online ), në mënyrë të papenguar t’a kryejnë punën e tyre gjatë periudhës së  orës policore dhe për të këtë të njoftojnë  Shtabin e krizës – Trupin koordinues të Komunës së Kërçovës dhe Njësinë e organeve për punë të brendshme   ( Policinë) në Kërçovë.
  • Çdo mosrespektim i masave, do të ndëshkohet sipas ligjeve dhe rregulloreve në fuqi.

Download (DOC, 253KB)

KONKLUZIONE

Komuna e Kërçovës me kujdes është duke e ndjekur situtën e krijuar në vend me koronavirusin dhe përkitazi me këtë ka formuar Trupin koordinues i cili do të jetë në ndjekje të vazhdueshme të gjendjes dhe do të ndërmarri të gjitha masat që dalin si rekomandime nga ana e Qeverisë së RMV. Instutucionet kompetente janë të përgatitura dhe veprojnë në terren për të parandaluar përfëshirjen e epidemisë virusale në qytetin tonë.
Takimin e sotëm të Trupit koordinues e krysonte Kryetari i Komunës së Kërçovës Fatmir Dehari dhe apelon te qytetarët e Komunës së Kërçovës që të respektojnë rekomandimet dhe konkluzionet.

K O N K L U Z I O N E
NGA TRUPI KOORDINUES I KOMUNËS SË KËRÇOVËS PËR VEPRIM ME GJENDJEN E JASHZAKONSHME TË SHPALLUR ME PANDEMINË E KORONAVIRUSIT

1. NË TËRËSI TË RESPEKTOHEN VENDIMET, UDHËZIMET DHE REKOMANDIMET E INSTITUCIONEVE KOMPETENTE, ME VEPRIM DHE NDËRMARRJEN E MASAVE PËR PENGIMIN E INFEKTIMIT ME KORONAVIRUSIN ;

2. NË TËRËSI T’U PËRMBAHEMI DHE RESPEKTOJMË MASAT PËR HIGJIENË PERSONALE DHE KOLEKTIVE, SI NË KUSHTE SHTËPIAKE, POASHTU EDHE NË HAPSIRAT E PUNËS NËPËR INSTITUCIONE ;

3. MENJËHERË TË NDËRMERREN AKTIVITETE PËR DEZINFEKTIM TË SHKOLLAVE DHE HAPSIRAVE TË PUNËS SË INSTITUCIONEVE DHE HAPSIRAVE PUBLIKE NË KOMUNËN E KËRÇOVËS ;

4. TË APELOHET TE BANORËT E BASHKËSIVE LOKALE QË TË MOS KRIJOJNË PANIK DHE NË TËRËSI TË RESPEKTOJNË MASAT DHE T’U PËRMBAHEN TË NJËJTAVE

5. PERSONAT QË JANË NË KARANTIN NË TËRËSI T’I RESPEKTOJNË RREGULLAT DHE MOS DALIN JASHTË QË TË MOS RREZIKOJNË PERSONA TJERË ME PËRHAPJEN E MINDSHME TË VIRUSIT;

6. TË SHTUNËN VENDOSET MASA E NDALESËS PËR PUNËN E TREGUT TË GJELBËRT DHE TREGUT TË KAFSHËVE, ME QËLLIM TË IKJES SË TREGËTISË MASOVIKE QË TË MOS VIJË DERI TE ZGJERIMI I KORONAVIRUSIT;

7. GJATË DITËVE TË ARDHËSHME NDALOHET LËVIZJA GRUPORE NË TERRENIN SPORTIV NË KRUSHINË;

TRUPI KOORDINUES I KOMUNËS SË KËRÇOVËS

THIRRJE PUBLIKE

Në bazë të Programit për avancimin e Mjedisit jetësor, pika 7 për subvencionim të qytetarëve për furnizimin e pajisjeve klimatike invertorë të efikasitetit të lartë për ngrohje, për vitin 2020, me nr.08-3112/9 të dt. 26.12.2019, Komuna e Kërçovës shpall:

 THIRRJE PUBLIKE

për kompensimin e shpenzimeve për furnizimin e pajisjeve klimatike – invertorë të efikasitetit të lartë për vitin 2020 për qytetarët e rajonit të Komunës së Kërçovës

Ndotja e ajrit është problemi më serioz me të cilin ballafaqohet civilizimi jonë, ndërsa ajo më së shpeshti është e shkaktuar nga aktivitetet njerëzore.

Komuna e Kërçovës, me qëllim të stimulimit të banorëve (amvisërive) për zvoglimin e ndotjes nga ngrohja e vendbanimeve, me qymyr, naftë, dru ose naftë të papërpunuar, me qëllim të zvoglimit të prishjes së cilësisë së ajrit ambiental në qytet dhe të rritjes së numrit të qytetarëve që do të vendosin të investojnë mjete për mënyrë të re të ngrohjes, gjegjësisht nxitjen për shfrytëzim të pajisjeve më cilësore për ngrohje, banorëve që kanë blerë klima-invertorë në vitin ekzistues 2020, më së voni deri në ditën e kohëzgjatjes së Thirrjes publike, përfundimisht me 15 tetor të vitit 2020, do të ju kompensohen shpenzimet e kryera gjatë furnizimit të klimave-invertorë, në lartësi jo më shumë se 62.000,00 den., tatim personal të përfshirë të të ardhurave për amvisëri, të cilin e përllogarit dhe e paguan Komuna.

Thirrja publike do të zgjasë nga dita e shpalljes përfundimisht me 15 tetorin e vitit 2020 dhe do të realizohet sipas parimit “I pari i ardhur, i pari i shërbyer”.

I Shfrytëzuesë që do të përfshihen me masën e kompensimit të shpenzimeve të qytetarëve për furnizimin e klimave-invertorë:

Banorë të Komunës së Kërçovës, persona fizikë bartës të amvisërive, të cilët do të blejnë dhe montojnë pajisjes klimatike invertorë të efikasitetit të lartë për ngrohje të amvisërive të tyre (objekt banimi) në vitin 2020, më së voni deri në ditën e kohëzgjatjes së thirrjes publike dhe që do të dorëzojnë paraqitje në kohë dhe të kompletuar në thirrjen publike.

II Mjete të parapara:

Me subvencionin/kompensimin e shpenzimeve për furnizimin e klimave invertorë, shuma maksimale që subvencionohet është deri më 62.000 den., në të cilën shumë është përfshirë edhe tatimi personal në të ardhura, të cilin e përllogarit dhe paguan Komuna e Kërçovës, ndërsa do të jenë të përfshirë parashtruesit e paraqitjes sipas parimit “i pari i ardhur, i pari i shërbyer”, deri në shterjen e mjeteve të parapara në buxhetin e Komunës për vitin 2020.

III Kushte që duhet t’i përmbushë kërkuesi:

Kërkuesit janë të obliguar t’i përmbushin kushtet vijuese:

  • të kenë vendbanim në rajonin e Komunës së Kërçovës;
  • të mos kenë të shfrytëzuar subvencione për ngrohje (ngrohje në peleta/invertorë) në amvisërinë e vete (objekt banimi) nga Komuna e Kërçovës dhe institucione tjera shtetërore;
  • deri në parashtrimin e kërkesave, të jenë shfrytëzuesë të ngrohjes me qymyr, dru, naftë ose naftë të papërpunuar;
  • t’i dorëzojnë pajisjet ekzistuese për ngrohje me qymyr, dru, naftë ose naftë të papërpunuar deri te deponitë e autorizuara për hekur në riciklim;
  • pajisjet e furnizuara të jenë të blera në vitin 2020, deri në përfundimin e Thirrjes publike, të njëjtat të jenë të paguara në tërësi dhe të jenë të instaluara në adresën e banimit, të theksuar në letërnjoftimin e kërkuesit;
  • pajisjet e furnizuara detyrimisht të kenë së paku karakteristikat vijuese: të kenë sëpaku COP 3.5, të ngrohin në temperaturë të jashtme prej -15°C dhe të jenë së paku A+ klasë energjetike për shpenzimin e energjisë elektrike për ngohje;
  • objekti i banimit të mos jetë në fazë të ndërtimit dhe në të kërkuesit të jetoj;
  • t’i ketë të paguar të gjitha taksat dhe tatimet drejt Komunës së Kërçovës, përfundimisht me vitin 2019.

IV Dokumentacion i nevojshëm që duhet të dorëzohet drejt Kërkesës për Thirrjen publike – dokumentacion që duhet të dorëzohet si provë për përmbushjen e kushteve të lartëtheksuara:

  • Kërkuesi, në fazën e parë të aplikimit, në mënyrë obligative duhet të dorëzoj dokumentacionin vijues:
  • Kërkesë për kompensim (Kërkesa mund të merret në arkivin e Komunës së Kërçovës ose të sigurohet nga faqja në internet e Komunës së Kërçovës: kercova.gov.mk;
  • kopje të letërnjoftimit të vlefshëm, si provë se është banor i Komunës së Kërçovës;
  • fotografi nga pajisja/et me dru, qymyr, naftë ose naftë të papërpunuar që i shfrytëzon;
  • vërtetim për tatime dhe taksa të paguara përfundimisht me vitin 2019 (e jep Komuna e Kërçovës – duhet të përgjigjet në emër të kërkuesit);
  • fletëpronësi për objektin ku është instaluar Invertori (duhet të përgjigjet me adresën e letërnjoftimit të kërkuesit – vetëm për personat fizikë dhe vetëm për objekte banimi)
  • deklaratë të verifikuar te noteri dhe se nuk ka të shfrytëzuar subvencione për ngrohje (pajisje me peleta/invertorë) në amvisërinë e vete (objekt banimi) nga Komuna e Kërçovës ose institucion tjetër shtetëror, se deri në dorëzimin e kërkesës ka qenë shfrytëzues i pajisjes për ngrohje për qymyr, dru, naftë, naftë të papërpunuar (ose se punohet për objekt në të cilin deri tani nuk ka patur ngrohje, meqenëse është tash i banuar), se nëse fiton subvencion nuk ka të shfrytëzoj energjenca jo ekologjik për ngrohje, përveç pajisjeve invertorë, në afat prej tre viteve, pas fitimit të subvencionit, se ka obligim t’i kthej mjetet e dhëna, në qoftë se, nuk u përmbahet kushteve për subvencionim, se objekti nuk është në fazë të ndërtimit dhe se në amvisërinë e tij nuk ka anëtar tjetër që ka parashtruar kërkesë për subvencion (ekzemplar të deklaratës do të shpallet në faqen e internetit të Komunës; www.kercova.gov.mk);
  • Theksim: për persona të moshuar dhe të palëvizshëm, deklaratën mund ta japë edhe anëtari i familjes i moshës madhore.
  • Kërkuesit që i përmbushin kushtet nga faza e parë, në mënyrë shtesë do të duhet t’i dorëzojnë edhe dokumentet vijuese:
  • vërtetim origjinal në të cilin qëndron emri dhe mbiemri i kërkuesitm vërtetuar me nënshkrim dhe vulë nga prodhuesi, se pajisjet e furnizuara klimatike invertorë janë të efikasitetit të lartë, dmth. i përmbushin karakteristikat vijuese minimale: ka së paku COP 3.5, ngroh në temperaturë të jashtme prej -15°C dhe është së paku A+ klasë energjetike për shpenzimin e energjisë elektrike për ngrohje (ekzemplar i vërtetimit do të shpallet në faqen e internetit të Komunës: kercova.gov.mk)
  • dëshmi në origjinal se është kryer blerja në vitin 2020 dhe atë me llogari fiskale ose faturë me çertifikatë nga banka afariste për pagesën e kryer në tërësi, dhe
  • kopje të llogarisë bankare.
  • Vërtetim origjinal të verifikuar me nënshkrim dhe vulë nga depoja e autorizuar për hekur, në të cilën qëndron emri dhe mbiemri i Kërkuesit, se pajisja e vjetër për ngrohje është dorëzuar për riciklim.
  • Me përjashtim nga paragrafi 1 i këtij nenin, kërkuesit që kanë objekt të ri të ndërtuar të banimit ose shpërngulen për banim në objekt tjetër, ndërsa nuk kanë asnjëfarë ngrohje, nuk e dorëzojnë dokumentacionin nga paragrafi 1, alinetë 3 dhe 4 të këtij neni. Kjo kategori e kërkuesve do të duhet të dorëzojnë Vërtetim ose dokument tjetër, me të cilin do të tregohet data e ndryshimit të banimit, i cili ndryshim nuk duhet të jetë më vonë prej dt. 1.01.2020 deri më 15 tetor të vitit 2020.
  • Kërkesën për kompensimin e shpenzimeve të kryera gjatë furnizimit të pajisjes, kërkuesit e dorëzojnë sëbashku me dokumentacionin e nevojshëm, në kovertë të mbyllur, përmes Arkivit të Komunës së Kërçovës, ose përmes postës në adresën rr.”Boris Kidriç” nr.1, deri te Komisioni për zbatimin e procedurës për subvencionimin e qytetarëve për furnizimin e pajisjeve klimatike invertorë të efikasitetit të lartë për ngrohje për vitin 2020, çdo ditë pune prej ora 9:00 deri në ora 15:00, më shënim MOS E HAP.

V Mënyra e realizimit të thirrjes publike

Pas shpalljes së Thirrjes publike për kompensimin e shpenzimeve për furnizimin e klimave-invertorë në ueb faqen e Komunës së Kërçovës (www.kercova.gov.mk), në media të shtypura dhe atë në së paku një gazetë ditore në gjuhën maqedone dhe në një gazetë ditore në gjuhën shqipe dhe në media elektronike, në afatin e përcaktuar qytetarët me plotësimin e ekzemplarit (kërkesës), duke përfshirë edhe dokumentacionin e tërësishëm të nevojshëm e dorëzojnë në Arkivin e Komunës së Kërçovës.

Pas përfundimit të Thirrjes publike, Komisioni i formuar nga Kryetari i Komunës së Kërçovës me nr.09-465/1, të dt. 17.02.2020, për atë qëllim kryen kontroll të paraqitjeve të arritura, si dhe kontroll në terren për furnizimin dhe shfrytëzimin e klimave-invertorë.

Komisioni do të përgadisë propozim deri te Kryetari i komunës për sjelljen e Aktvendimeve për pagesë të mjeteve financiare kërkuesve, për të cilit është përcaktuar se i kanë përmbushur kushtet, sipas rendit të kërkesave të arritura, sipas parimit “i pari i ardhur, i pari i shërbyer”, deri në shterjen e mjeteve të siguruara me Buxhetin e Komunës së Kërçovës për vitin 2020 për atë qëllim.

Правилник

Барање

Изјава

Изјава за стари и изнемоштени лица

Потврда- Продавач

Потврда – Отпад

SHPALLJE INTERNE

Në bazë të nenit 30 paragrafi 1 alinea 2,paragrafi 3 dhe 5,neni 48 dhe neni 49 nga Ligji për nëpunësit administrativ (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 27/214, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 dhe 11/18), dhe Rregullorja për formën dhe përmbajtjen e shpalljes interne, mënyrën për parashtrimin e paraqitjes për avancim, mënyrën për realizimin e selektimit administrativ , varësisht nga kategoria e vendit të punës për të cilën është publikuar shpallja interne (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr.11/15 dhe nr.35/18),si dhe Rregullorja për sistematizim të vendeve të punës në Komunën e Kërçovës nr. 08-1761/2 nga17.09.2015, Rregullore për ndryshim dhe plotësim të rregullores për sistematizim të vendeve të punës në administratën komunale të Komunës së Kërçovës (nr. .09-1386/1 nga dt. 26.05.2016 , nr.04-2227/2 nga dt. 06.09.2016 , nr.04-508/1 nga dt. 22.02.2018, nr.09-955/1 nga dt 24.04.2018 09-1990/3 nga dt.08.08.2018 dhe nr.09-2309/3 nga dt.14.09.2018) Kryetari i Komunës së Kërçovës shpall:

SHPALLJE INTERNE
Numër 03/2019
Për plotësimin e vendeve të punës me avancim

1.Udhëheqës i Njësisë për energji efikase dhe burimeve të reja të energjisë me shifër UPR 01 01 B04 000 në Njësinë për energji efikase dhe burimeve të reja të energjisë, në Sektorin për veprimtari komunale, infrastrukturë, komunikacion dhe energji efikase – 1 ekzekutues
Kushtete e veçanta të parapara në vendin e punës të përcaktuara me Ligjin për nëpunësit administrativ dhe aktin për sistematizim:
a)kualifikime profesionale– niveli i kualifikimeve VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe më së paku 240 EKTS kredive të fituara ose shkallës VII/1 të mbaruar;
elektroteknik, elektromaqineri ose elektroteknik dhe automatik
b) me përvojë pune edhe atë:
të paktën një vitë përvojë pune në sektorin publik , ose së paku gjatë vite përvojë pune në profesion prej të cilave të paktën dy vite në vend udhëheqës në sektorin privat
c) kompetencat e veçanta të punës dhe atë
-njohuri aktive në prgramet kompjuterike për punë zyre
-vërtetim për provim të dhënë për menaxhim administrativ
-njohuri aktive të njërës nga tri gjuhët më të përdorura në unionin Europian (gjuhë angleze,franceze dhe gjermane)
Shuma neto në të holla nga përmbledhja e pjesës së rrogës themelore me të cilën vlerësohet shkalla e arsimit dhe rroga shtesë për titull është:
28,303,00 den

Kandidatët të cilët aplikojnë në shpalljen interne duhet ti plotësojnë kushtet e përgjithshme si në vijim:
-të jetë shtetas i RM
– të përdorë në mënyrë aktive gjuhën maqedone
-të jetë i moshës madhore
-të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktvendim të plotëfuqishëm gjyqësor të mos ketë ndalesë për ushtrimin e profesionit, veprimin ose detyrës

Në shpalljen interne mund të paraqitet nëpunës administrativ, i punësuar në Komunën e Kërçovës, i cili i plotëson kushtet e përgjithshme dhe të veçanta për plotësimin e vendit të punës të përshkruar në nivelin përkatës në këtë ligj dhe në aktin për sistematizim si dhe:

-Të jetë i vlerësuar me notën ,,A,, ose ,,B,, gjatë vlerësimit të fundit
-të jetë në vendin e punës që është në pajtim me aktin për sistematizim drejt për drejt në nivelin më të ulët nga vendi i punës për të cilin është publikuar shpallja interne
-të ketë kaluar së paku dy vite në vendin aktual të punës dhe
– të mos i jetë shqiptuar masë disiplinore në vitin e fundit para se të publikohet shpallja interne
*Afati për dorëzimin e paraqitjeve është 5 (pesë) ditë, duke llogaritur ditën e publikimit të shpalljes interne.

*Aplikimi i plotësuar dhe dëshmi për të dhënat e përmbajtura në aplikacion, kandidatët duhet ti dorzojnë në fomë të letrës përmes arhivës të Komunës së Kërçovës, deri te Njësia për menaxhimin me resurset njerëzore.

Orari i punës : nga 08:00 deri 16:00

Ditë pune : E hënë – e Premte
Orari javorë i punës :40 orë

Aplikimi i mbushur jo në kohë, jo i plotë dhe jo i rregullt nuk do të jetë lëndë në shqyrtim.
Në fletparaqitje kandidatët janë të detyruar me përgjegjësi materiale dhe penale të konfirmojnë se të dhënat në kërkesë janë të sakta dhe dëshmit e dorëzuara besueshëm ndaj

origjinalit..Kandidati i cili ka futur të dhëna të rrejshme diskualifikohet nga procedura e mëtejshme.

Procedura do të kryhet nga komisioni i përzgjedhur për formimin e avancimit nga ana e Kryetari të Komunës së Kërçovës

FLETËPARAQITJE PËR AVANCIM

Download (DOCX, 14KB)

THIRRJE PUBLIKE

Në bazë të Ligjit për Tatim në pronë  (“Gaz. e RM-së”, nr. 61/2004, 92/2007,102/2008,35/2011, 53/2011,84/2012 ,188/13,154/15,192/15 dhe 23/16), dhe në pajtim me Ligjin për procedurë të përgjithshme administrative (“Gaz. e RM-së” nr. 124/15), Kryetari i Komunës së Kërçovës shpall:

THIRRJE PUBLIKE

Për personat fizikë dhe juridikë të cilët posedojnë pronë në territorin e Komunës së Kërçovës

Thirren të gjithë personat fizikë dhe juridikë të cilët posedojnë pronë në territorin e Komunës së Kërçovës, që në bazë të Ligjit për tatim në pronë janë obliguesë tatimorë të ndërmarrin hapat vijues:

  1. Persona fizikë dhe juridikë të cilët posedojnë pronë në territorin e Komunës së Kërcovës, të cilëve nuk ështe bërë dorëzimi në mënyrë të rregullt i Aktvendimeve për Tatim në Pronë, në një nga mënyrat e parapara në pajtim me nenin 76 deri te neni 86 të Ligjit për Procedurë të Përgjithshme Administrative, janë të obliguar që t’i marrin Aktvendimet për Tatim në pronë për vitin 2019 në hapësirat e Komunës së Kërçovës.
  2. Personat fizikë dhe juridikë të cilët posedojnë pronë në territorin e Komunës së Kërçovës, të cilëve në mënyrë të rregullt u kanë dorëzuar Aktvendimin për tatim në pronë për vitin 2019, të bëjnë shlyerjen e obligimeve që janë të parapara me të njëjtin.

Obligimet  mund t’i paguajnë me fletëpagesën vijuese:

Pranuesi Llogaria e Thesarit
Banka e pranuesit Banka Popullore e RM-së
Llogaria 100000000063095

 

 

Nr.rend. Lloji i tatimit Llogaria pagesore Shifra e të ardhurave
1. Tatimi në pronë për personat juridikë 840-134-02512 713113
2. Tatimi në pronë për personat fizikë 840-134-02507 713111

Kjo thirrje hyn në fuqi me ditën e shpalljes së saj dhe llogaritet se pala është njoftuar me shkrim. Për pasojat negative (pagesë e kundërvullnetshme, ndëshkim me para, shpenzime shtesë etj.), që eventualisht mund të shfaqen, ato do t’i mbulojë vetë pala.

Në qoftë se, keni kryer pagesë që nuk është evidentuar, ose nevojitet të bëhet nivelizimi mbi bazën e tatimit, Ju lutemi të drejtoheni te Komuna e Kërçovës, Njësia për tatim dhe taksa komunale, Zyra nr. 22, për të dorëzuar dëshmitë për pagesat e kryera, ose të na kontaktoni në e-mail adresën vijuese:

Е-mail: kercova2013@yahoo.com

Lista e aktvendimit të shpallur për tatimin në pronë