ОГЛАС

Врз основа на План Програмата за организирање на Јавни работи низ територијата на Општина Кичево за 2020 год., Комисијата на Општина Кичево за избор на 45 кандидати кои ќе се ангажират за реализација на јавни работи во територијата на Општина Кичево согласно Решението на Градоначалникот на Општина Кичево со бр.09-971/2 од 17.08.2020, го објавува следниот:

О Г Л А С
за јавни работи на територијата на Општина Кичево за период 2020/2021

1. Се објавува Оглас за ангажирање на вкупно 45 невработени лица од загрозени социjални категори, кои ќе се ангажират за реализација на јавни работи на територијата на Општина Кичево, согласно Програмата за јавни работи.

2. За ангажирање во јавни работи на избираните кандидати ќе им се исплати паричен надоместок утврден со Договор со кој ќе се уредат и правата и обврските на договорените страни и тоа:

a) 6 лица со скратено работно време паричен надоместок во бруто износ од 7.600,оо денари,

б) 39 лица со полно работно време паричен надоместок во бруто износ од 11.800,оо денари,

3. Ангажирањето во јавни работи ќе се реализира во период од 02.09.2020 год., до 31.08.2021 год.

4. Кандидатите кои ќе конкурират треба да ги исполнат следниве услови:
– Да се жители на Општина Кичево (се докажува со увид на лична карта)

– Да се невработени (се докажува со Потврда од Агенција за вработување)

5. Огласот ќе биде истакнат на Огласната табла и Веб страна на Општина Кичево и истото ќе трае (5) пет дена од денот на објавувањето.

6. Барањата со комплетна документација да се достават до архивата на Општина Кичево со назнака за Оглас за јавни работи 2020

Download (DOC, 35KB)

ЈАВЕН ПОВИК

Врз основа на чл.16 од Законот за комунални такси  („Сл. на РМ„ бр. 61/2004, 64/2005, 92/2007, 123/2012, 154/2015,  и 23/2016, и врз основа на Правилникот за Ослободување од комунална такса за фирма бр.09-1573/1 од 29.07.2020 год., Градоначалникот на Општина Кичево објавува:

 

ЈАВЕН ПОВИК

За Правни  лица  за ослободување  од плаќање на комунална такса за истакнување за фирма односно назив  (фирмарина) за 2020 год.

 

Се повикуваат сите Правни лица  кои обавуваат угостителска – гастрономска дејност (ресторани, кафиќи, барови, чајџилници), на  територијата на Општина Кичево,  а се обврзници на комунална такса за истакнување на  фирма односно назив  (фирмарина) пропишана согласно Законот за комунални такси   да поднесат  Барање за ослободување од плаќање на комунална такса за истакнување на фирма односно назив  (фирмарина) за 2020 год.

Краен рок за поднесување на Барањето е  30.09.2020  год.

Заинтересираните правни лица кои ги опфаќа оваа мерка се должни да ги превземат  следните чекори:

  1. До Општина Кичево да поднесат Барање на пропишан образец со прилог следните документи:

-Тековна состојба не постара од 6 месеци (издадена од Централен регистар )

-Извод (Решение) за регистрација на оператори со храна (издадена од Агенција за храна и ветеринарство)

 

Овој Повик влегува во сила со денот на објавувањето на истиот и се смета дека Правните лица  се  информирани на овој начин.

Правните лица кои ќе го пропуштат рокот за поднесување на Барањето остануваат обврзници на комуналната такса за истакнување на фирма односно назив (фирмарина) и подлежат на обврска за плаќање на истата, како и  присилна наплата, парична казна, дополнителни трошоци и сл. кој евентуално може да настанат поради неплаќање на истата.

Доколку некои од правните лица веќе извршиле  плаќање на оваа комунална такса  за 2020 год.  до  Оделение за данок и комунална такса, канцеларија бр.22, покрај горе пропишаните документи должни се да достават   доказ за извршената наплата  при што уплатениот износ за 2020 год. ќе им  се засмета како плаќање на овој вид на комунална такса за наредната година.

 

НАПОМЕНА: Овој Jавен Повик се однесува само и исклучиво за правни лица кои обавуваат угостителска  – гастрономска дејност (ресторани, кафиќи, барови, чајџилници) кои поради пандемијата со Ковид 19 со Владини Уредби  подолг период  беа спречени да обавуваат  угостителска  дејност.

Download (DOCX, 16KB)

КОНКУРС

За поделба на стиипенди за студенти на учебната година 2020/21

АПЛИКАЦИА
Право за аплицирање на  оваај конкурс имат студенти кои студираат во некоја од државните универзитети во Република Македонија или во еден од приватните универзитети во или надвор од земјата.

УСЛОВИТЕ

  1. Да се студенти од I,II, III, IV и V
  2. Да се редовни студенти
  3. Да не повториле во текот на студиите

Студентите од I ( прва) година треба да донесуват фотокопје од диплома на средно образование како и свидителството од I до IV ( четврта) година, исто така и потврда за регистрација како редовен студент во универзитет

Студентите од II ( втора ), III ( трета  ), IV (четврта), V (пета ) година како и постдипломски студии да доставуваат потврда на оценки од предходната година или 80 % земани испити, потврда дека е редовен студент на универзитетот

Стипендиите ќе се доделат за две категории на студенти и тоа:

  • За студенти со голем успех на студии, вкупно 20 стипендии
  • За студенти од сејмества со лоша финансика состојба, вкупно 20 стипендии

 

ПОТРЕБНИ ДОКУМЕНТАЦИ

  • Формуларот за апликација кој можете да го земете од линот подолу
  • Фотокапие од лична карта или пасош
  • ЦВ ( биографиа)
  • Фотокапие на индекс ( двете страни, каде што е сликата и страната каде е заверен семестарот), фотокапие од свидителство за четврта година ( ако е студент на првата година)
  • Потврда дека е регистриран на Универзитет
  • Потврда на оценки
  • Потврда од од завод за вработување и изјава на нотер дека не е вработен
  • Потврда за приходите од членови на семејството или друга потврда каде ќе се утврдува месечните примања
  • Уверение од семејна положба

КРИТЕРИУМИ
Оценувањето на кандидатите од пра категорија ќе се реализира според овие критериуми:

  1. Постигнатиот успех од предходната година – 60%
  2. Месечни примања – 30%
  3. Семјена положба – 10%

Оценувањето на кандидатите од втора категорија ќе се реализира според овие критериуми:

  1. Постигнатиот успех од предходната година – 30%
  2. Месечни примања – 60%
  3. Семјена положба – 10% –

Оценувањето ќе се одвива според правилникот бр.09-1765/1 донесен од Општина Кичево, а на студентите без родители им се додаваат допонителни 10 бода

ИЗНОС НА СТИПЕНДИА
Износот на стипендијата за студентите кои се запишани во академската година 2020/2021 е 24 000 ден кои ќе се исплати по 3.000 денари за 8 месеци

 

МЕСТО И РОК НА ДОСТАВУВАЊЕ НА ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
Апликациите за стипендија да се достават во архивата на Општина Кичево од 11:00 часот до 15:00часот,  или преку пошта на адреса Општина Кичево ул.Борис Кидрич бр.1 до 30.09.2020г

Некомплетнни апликации нема да се разгледуват од страната на комисијата

Download (DOCX, 47KB)

 

 

 

 

ЈАВЕН ОГЛАС

Врз основа на Програмата за поддршка на локалниот економски развој во која е предвиден буџет за „Подршка на претприемништво, бизнис планови, започнување на нови start up бизниси и имплементација на проекти кои придонесуваат кон намалување на невработеноста во општината“ и за „Субвенционирање за вработување“ со цел Создавање на конкурентна економија во приватниот бизнис, поддршка на развојот на МСП и претприемништвото, како и врз основа на Оперативниот план и насоки за спроведување на мерки за самовработување, Општина Кичево го објавува следниот:

 

ЈАВЕН ОГЛАС
за невработени лица и работодавачи од микро и мали претпријатија

  1. Се повикуваат невработените лица на територијата на Општина Кичево евидентирани во Центарот за вработување – Кичево и работодавачите од микро и мали претпријатија кои сакаат да го прошират и развијат сопствениот бизнис со отворање на нови работни места, да се пријават за учество во активните мерки за самовработување. Работодавачите кои ќе обезбедат дополнително работно место за невработени лица и невработените лица кои своето вработување сакаат да го реализираат со финансиска поддршка обезбедена од Општина Кичево, врз основа на претходно утврдени Оперативен план и насоки за спроведување на мерките за самовработување, треба да поднесат пријава во архивата на Општина Кичево.
  2. Предвидените мерки за самовработување вклучуваат:
    -Подршка на претприемништво, бизнис планови, започнување на нови start up бизниси и имплементација на проекти кои придонесуваат кон намалување на невработеноста во општината.
    -Субвенционирање за ново работно место
  3. Мерка 1. Подршка на претприемништво, бизнис планови, започнување на нови start up бизниси и имплементација на проекти кои придонесуваат кон намалување на невработеноста во општината

 

Кандидатите кои ќе ги исполнат зададените критериуми во Оперативниот план и насоки, ќе ги имаат следните права и обрски:

– да регистрираат правен субјект во Централен регистар на РМ,

– да се самовработат

– да добијат финансиска поддршка за изработка на бизнис план (износот ќе биде одбиен од вкупната сума на добиениот грант)

– да користат грант за опрема/материјали во максимален износ од 180.000,00 денари и ослободување од обврска за плаќање комунална такса (фирмарина) во период од две години.

– да овозможат услови за непречено следење на работата на правниот субјект за времетраење на договорот

 

Доколку селектираните корисници на грант кои потпишале договор со општината, не ги почитуваат преземените обврски во Договорот, ќе бидат применети предвидените санкции во случај на неисполнување на обврските:

 

– во случај на престанување со вршење на дејност на правниот субјект пред истекот на две години од датумот на регистрирање на бизнисот, освен во случај на смрт или трајна неспособност, лицето кое ја основало фирмата има обврска, во рок од 12 месеци да врати:

– 80% од искористените финансиските средства од Програмата, доколку престане со вршење на дејност пред истекот на првата година од започнување на бизнисот

– 60% од искористените финансиските средства од Програмата, доколку престане со вршење на дејност пред истекот на втората година од започнување на бизнисот

 

– Доколку по истекот на било кои 3 (три) последователни месеци од регистрација на бизнисот во текот на 2 (две) години од регистрирањето на бизнисот нема реализирано финансиски трансакции (т.е. исплатена бруто плата) преку Управата за јавни приходи, Општина Кичево испраќа писмо за опомена за неактивност на фирмата. Доколку по истекот на 2 (два) месеци од денот на доставување на опомената лицето корисник на грантот продолжи со нереализирање на финансиски трансакции во Управата за јавни приходи, Општина Кичево ќе започне постапка за враќање на искористените средства од програмата

  1. Потребни документи за аплицирање

– формулар за аплицирање

– бизнис план

– потврда дека не е вработен

  1.  Правата и обврските од точка 3 ќе бидат уредени со Договор склучен помеѓу Општина Кичево и селектираните кандидати

 Мерка 2. Субвенционирање за ново работно место

Компаниите кои ќе ги исполнат зададените критериуми во Оперативниот план и насоки, ќе ги имаат следните права и обрски:

– да користат субвенции на плата (исплата на придонеси на минимална плата, од задолжително осигурување) за дополнително вработување до 5 невработени лица за период од 12 месеци, со обврска лицето/лицата да продолжи да работи најмалку уште 12 месеци по завршување на субвенционирањето

– да бидат ослободени од обврска за плаќање комунална такса (фирмарина) во период од две години

– Правниот субјект кој ќе вработи дополнително лице и ќе биде корисник на мерката за субвенционирано работно место, има обврска да го задржи лицето на работа најмалку уште 12 месеци по завршување на субвенционирањето или на негово место да вработи друго невработено лице. Во спротивно работодавачот ќе треба да ги врати искористените средства во целост, во рок од 12 месеци.

 Потребни документи за аплицирање

формулар за аплицирање

– тековна состојба

– потврда за бројот вработени (од агенција за вработување)

Доколку дополнително вработеното лице даде отказ на работното место за времетраење на субвенционирањето, во тој случај субвенционирањето од страна на општината престанува додека не се најде замена за работникот или трајно.

  1.  Правата и обврските од мерка 2 ќе бидат уредени со Договор склучен помеѓу Општина Кичево и селектираните компании
  2.  Заинтересираните кандидати од точка 1 на овој Оглас, можат да поднесуваат пријави во архивата на Општина Кичево, секој работен ден од 10 – 15 часот, најдоцна до 28.08.2020 година
  3. Заинтересираните кандидати за аплицирање, пријавите можат да ги најдат линкот подолу
  1. Дополнителни информации во врска мерките за самовработување кои ги спроведува Општина Кичево, може да се добијат во просториите на Општина Кичево

ФОРМУЛАР ЗА АПЛИЦИРАЊЕ МЕРКА 1

ФОРМУЛАР ЗА АПЛИЦИРАЊЕ НА КОМПАНИИ МЕРКА 2

Технички опис на бизнис идејата  со спецификација на потребната опрема и материјали

Оперативен план и насоки за спроведување на мерки за самовработување во Општина Кичево

                                                                                    ОПШТИНА КИЧЕВО

Известување 

Почитувани,

Ве известуваме дека,  во поднесеното барање за надоместување на трошоците за набавка на  високоефикасни инвертер-клима уреди за 2020 година за граѓаните на подрачјето на Општина Кичево, ги има сите потребни документи кои се неопходни за преминување во втора фаза.

Потребните документи за втора фаза, може да ги земете во архивата на Општина Кичево или на веб страницата на Општина Кичево.

Со доставување на документите од втора фаза, потребно е да доставите и трансакциска сметка.

Листа за Инвертери

Листа за Инвертери 2

Листа за Инвертери 3

Листа за Инвертери 4

Листа за Инвертери 5

Листа за Инвертери 6

Листа за Инвертери 7

Листа за Инвертери 8

Листа за Инвертери 9

Листа за Инвертери 10

СООПШТЕНИЕ ОД КРИЗНИОТ ШТАБ – КОРДИНАТИВНОТО ТЕЛО НА ОПШТИНА КИЧЕВО

Кризиот штаб – Координативното тело на Општина Кичево во согласност со мерките и препораките дадени од Владата на Република Северна Македонија за ограничено движење, одлучи:

  • Сите маркети, аптеки и ресторани на територијата на Општина Кичево кои се заинтересирани да ги дистрибуираат потребните артикли за итни и непостојани потреби за време на полициското време, мора да достават барање до Кризниот штаб – Координативно тело.
  • Барањата може да се земат во општинската архива од 08:00 до 14:00 часот или можете да го преземете подолу
  • Ќе биде дозволено движењето за време на полицискиот час само за маркетите, аптеки и ресторани до 5 вработени.
  • Економските субјекти ќе можат да добијат дозвола за движење во текот на полицискиот час само за одредени цели. Лицата кои ќе ги дистрибуираат производите во станбените згради на граѓаните мора да имаат заштитна опрема од коровавирусот.
  • Регистрирани економски оператори за испорака на храна или лекови преку пратки преку интернет или телефонски повици ( online ), непречено да ја извршуваат својата работа за време на полициското време и да го известат Кризниот штаб – Координативно тело на Општина Кичево и Одделението за внатрешни работи (полиција) во Кичево.

• Секое непочитување на мерките ќе биде казнето според важечките закони и уредби.

Download (DOC, 253KB)

З А К Л У Ч О Ц И

Општина Кичево со претпазливост ја следи создадената состојба во земјава со коронавирусот и во овој поглед има формирано Координативно тело кое постојано ќе ја следи состојбата и ќе ги преземе сите мерки што ги препорачува Владата. на РСМ. Надлежните институции се подготвени и работат на терен за да се спречи проширувањето на вирусната епидемија во нашиот град.
Со денешната седница на Координативното тело претседаваше градоначалникот на Кичево Фатмир Дехари и апелира до граѓаните на Кичево да ги почитуваат препораките и заклучоците.

З А К Л У Ч О Ц И
НА КОРДИНАТИВНОТО ТЕЛО НА ОПШТИНА КИЧЕВО
ЗА СПРАВУВАЊЕ СО ВОНРЕДНАТА СОСТОЈБА ПРОГЛАСЕНА ПО ПАНДЕМИЈАТА СО КОРОНА ВИРУСОТ

1. ВО ЦЕЛОСТ ДА СЕ ПОЧИТУВААТ ОДЛУКИТЕ, НАСОКИТЕ И ПРЕПОРАКИТЕ НА НАДЛЕЖНИТЕ ИНСТИТУЦИИ И ОРГАНИ, ВО ОДНОС НА ПОСТАПУВАЊЕ И ПРЕЗЕМАЊЕ МЕРКИ ЗА СПРЕЧУВАЊЕ НА ИИНФЕКЦИЈАТА СО ВИРУСОТ КОРОНА ;

2. ВО ЦЕЛОСТ ДА СЕ ПОДРЖУВААТ И ПРИМЕНАТ МЕРКИТЕ ЗА ЛИЧНА И КОЛЕКТИВНА ХИГИЕНА КАКО ВО ДОМАШНИ УСЛОВИ ТАКА И ВО РАБОТНИТЕ ПРОСТОРИИ НА ИНАСТИТУЦИИТЕ ;

3. ВЕДНАШ ДА СЕ ПРЕЗЕМАТ АКТИВНОСТИ ЗА ДЕЗИНФЕКЦИЈА НА УЧИЛИШТАТА, РАБОТНИТЕ ПРОСТОРИИ НА ИНСТИТУЦИИТЕ И ЈАВНИТЕ ПОВРШИНИ НА ОПШТИНА КИЧЕВО;

4. ДА СЕ АПЕЛИРА ДО МЕСНОТО НАСЕЛЕНИЕ ДА НЕ СЕ ПАНИЧИ И ВО ЦЕЛОСТ ДА ГИ ПОЧИТУВА МЕРКИТЕ И ДА СЕ ПРИДРЖУВА КОН НИВ ;

5. ЛИЦАТА КОИ СЕ ВО КАРАНТИН ВО ЦЕЛОСТ ДА ГИ ПОЧИТУВААТ ПРАВИЛАТА И ДА НЕ ИЗЛЕГУВААТ НА ОТВОРЕНО И ГИ ЗАГРОЗАТ И ДРУГИТЕ ЛИЦА СО МОЖНО ШИРЕЊЕ НА ЗАРАЗАТА ;

6. ВО САБОТА СЕ ВОВЕДУВА ЗАБРАНА ЗА РАБОТАТА НА ЗЕЛЕНИОТ И СТОЧНИОТ ПАЗАР, СО ЦЕЛ ДА НЕМА МАСИВНО ПАЗАРEЊЕ ПОРАДИ ИЗБЕГНУВАЊЕ НА МОЖНОТО ШИРЕЊЕ НА КОРОНАВИРУСОТ;

7. ВО ТЕКОТ НА НАРЕДНИТЕ ДЕНОВИ СЕ ЗАБРАНУВА ГРУПНОТО ДВИЖЕЊЕ ВО СПОРТСКИОТ ТЕРЕН ВО КРУШИНО;

КОРДИНАТИВНОТО ТЕЛО НА ОПШТИНА КИЧЕВО

Кординативното тело на Општина Кичево, ја разгледуваше ситуацијата со Ковид 19

Posted by Televizija Uskana on Thursday, March 19, 2020

ЈАВЕН ПОВИК

Врз основа на Програмата за унапредување на Животна средина, точка 7 за субвенционирање на граѓаните за набавка на високоефикасни инвертер клима уреди за затоплување, за 2020г со бр.08-3112/9 од 26.12.2019, Општина Кичево објавува:

 ЈАВЕН ПОВИК

за надоместување на трошоците за набавка на  високоефикасни инвертер-клима уреди за 2020 година за граѓаните на подрачјето на Општина Кичево

Загадувањето на воздухот е насериозен проблем со кој се соочува нашата цивилизација, а тоа најчесто е предизвикано од човечки активности.

Општина Кичево,  со цел да ги стимулира жителите (домаќинствата) за намалување на загадувањето од затоплувањето на домовите, со јаглен, нафта, дрва или  мазут, со цел да се намали нарушувањето на квалитетот на амбиентниот воздух во градот и да се зголеми бројот на граѓани што ќе се одлучат да инвестираат средства за нов начин на греење, односно поттикнување за употреба  на поквалитетни уреди за греење, на жителите што купиле инвертер-клими во тековната 2020 година најдоцна до денот на траење на Јавниот повик заклучно со 15 октомври 2020 година, ќе им ги надомести  трошоците направени при набавка на инвертер-клими, во висина не повеќе од 62.000,00 денари со вклучен персонален данок на доход по домаќинство, кој го пресметува и го исплаќа Општината.

Јавниот повик ќе трае од денот на објавувањето заклучно со 15 –ти Октомври 2020 година и ќе се реализира по принципот „прв дојден, прв услужен“.

I Корисници што ќе се опфатат со мерката надоместување на трошоците на граѓани за набавка на инвертер-клими:

Жители на Општина Кичево, физички лица носители на домаќинства  , кои ќе купат и монтираат високоефикасен инвертер клима уред за затоплување на своето домаќинство (станбен објект) во 2020 година, најдоцна до денот на траење на јавниот повик и што ќе достават навремена и комплетна пријава на јавниот повик.

II  Предвидени средства:

Со субвенцијата/надоместокот на трошоците за набавка на инвертер-клими максималниот износ кој се субвенционира е до 62.000 денари  во која сума е вклучен  и персоналниот данок на доход кој го пресметува и го  исплаќа Општина Кичево, а  ќе бидат опфатени подносителите на пријава по принципот „прв дојден, прв услужен“, до исцрпување на предвидените средства во буџетот на Општината за 2020 година.

III Услови што треба да ги исполни барателот:

Барателите се должни да ги исполнат следниве услови:

  • да имаат живеалиште на подрачјето на Општина Кичево
  • да немаат искористено субвенции за затоплување (печки на пелети/инвертери) на своето домаќинство (станбен објект) од Општина Кичево и други државни институции.
  • до поднесување на барањата да се корисници на печка на јаглен, дрва, нафта или мазут;
  • да ги предадат постојните печки на јаглен, дрва, нафта или мазут до овластен отпад за  железо на рециклирање .
  • набавените уреди да бидат купени во 2020-та година, се до завршување на Јавниот повик, истите  да бидат исплатени во целост и да бидат  инсталирани на адресата на живеење наведена во личната карта на барателот;
  • набавените уреди задолжително да ги имаат најмалку следните карактеристики: да имаат најмалку COP 3.5, да греат на надворешна температура од -15°C и бидат најмалку А+ енергетска класа за потрошувачка на електрична енергија за греење;
  • станбениот објект да не е во фаза на градба и во него барателот да живее;
  • да ги има платено сите такси и даноци кон Општина Кичево заклучно со 2019 год.

IV Потребна документација која треба да се достави кон Барањето за на Јавниот повик – документација што треба да се достави како доказ за исполнување на горенаведените услови:

  • Барателот, во прва фаза на аплицирање задолжително е должен да ја поднесе следната документација:
  • Барање за надоместок (Барањето може да се подигне во архивата на Општина Кичево или да се обезбеди од интернет страницата на Општина Кичево: www.kicevo.gov.mk);
  • фотокопија од важечка лична карта, како доказ дека е жител на Општина Кичево;
  • фотографија од печката/те на дрва, јаглен, нафта или мазут кои ги користи;
  • потврда за платени даноци и такси заклучно со 2019г.(ја издава Општина Кичево –треба да одговара на име на барателот )
  • имотен лист за објектот каде ќе се инсталира Инвертерот (треба да одговара со адресата на личната карта на барателот- само за физички лица и само за објекти за домување )
  • нотарски заверена изјава и дека нема искористено субвенции за затоплување (печки на пелети/инвертери) на своето домаќинство (станбен објект) од Општина Кичево или друга државна институција,дека до поднесување на барањето бил корисник на печка за јаглен ,дрва,нафта ,мазут,( или дека се работи за објект во кој досега немало затоплување бидејќи е нововселен), дека доколку е добие субвенцијата нема да користи нееколошки енергенси за затоплување освен инвертер уредот во рок од три години по добивањето на субвенцијата, дека има обврска да ги врати доделените средства доколку не се придржува на условите за субвенционирање,дека објектот не е во фаза на градба и дека во неговото домаќинство нема друг член што поднел барање за субвенција  (пример на изјавата ќе биде објавен на интернет страницата на Општината: kicevo.gov.mk);
  • Напомена: за стари и изнемоштени лица изјавата може да ја даде и полнолетен член на сејмеството.
  • Барателите кои ги исполнуват условите од прва фаза дополнително ќе треба да ги достават и следните документи:
  • оригинална потврда на која ќе стои името и презимето на Барателот , заверена со потпис и печат од продавачот, дека набавените инвертер клима уреди се високоефикасни т.е. ги исполнуваат следните минимални карактеристики: има најмалку COP 3.5, грее на надворешна температура од -15°C и е најмалку А+ енергетска класа за потрошувачка на електрична енергија за греење (пример на потврдата ќе биде објавен на интернет страницата на Општината: kicevo.gov.mk)
  • доказ во оригинал дека е извршено купување во 2020 година и тоа со фискална сметка или фактура со извод од деловна банка за извршена уплата во целост,и
  • фотокопија од трансакциска сметка.
  • оригинална потврда заверена со потпис и печат од овластен отпад за железо  на која ќе стои името и презимето на Барателот  дека стариот уред за затоплување е предаден за рециклирање.
  • По исклучок од ставот 1 на овој член, барателите кои имаат новоизграден станбен објект или се вселуваат во друг објект , а немаат никакво греење не ја доставуваат документацијата од став 1 алинеи 3 и 4 на овој член. Оваа категорија на баратели ќе треба да достават Потврда или друг документ со  кој  ќе се докаже  датум на промена на  живеалиште која промена не треба да биде постара од 01.01.2020 год.до максимум 15 Октомври 2020 год.
  • Барањето за надоместување на трошоците направени при набавка на уредот, барателите го поднесуваат заедно со потребната документација, во затворен плик преку Архивата на Општина Кичево, или по пошта на адреса ул.Борис Кидрич бр.1, до Комисија за спроведување на постапката за субвенционирање на граѓаните за набавка на високоефикасни инвертер клима уреди за затоплување за 2020 година секој работен ден од 9:00 до 15:00 часот, со назнака НЕ ОТВОРАЈ.

V Начин на реализација на јавниот повик

По објавувањето на Јавниот повик за надоместување на трошоците за набавување инвертер-клими на веб страната на Општина Кичево  (www.kicevo.gov.mk), во печатени медиуми и тоа во најмалку еден дневен весник на македонски јазик и во еден дневен весник на албански јазик и во електронски медиуми, во определениот рок граѓаните со пополнување образец (барање), вклучувајќи ја и целата потребна документација ја доставуваат во архивата на Општина Кичево.

По завршувањето на Јавниот повик Комисијата формирана од Градоначалникот на општина Кичево со бр.09-465/1 од 17.02.2020година,  за таа намена врши проверка на пристигнатите пријави како и контрола на терен за набавката и користењето на инвертер-клима.

Комисијата ќе изготви предлог до Градоначалникот за донесување Решенија за исплата на финансиските средства на барателите за кои е утврдено дека ги исполниле условите, според редот на пристигнатите барања по принципот „прв дојден, прв услужен“, до исцрпување на обезбедените средства со буџетот на Општина Кичево за 2020година за таа намена.

Правилник

Барање

Изјава

Изјава за стари и изнемоштени лица

Потврда- Продавач

Потврда – Отпад