ЈАВЕН ОГЛАС

Врз основа на Програмата за поддршка на локалниот економски развој во која е предвиден буџет за „Подршка на претприемништво, бизнис планови, започнување на нови start up бизниси и имплементација на проекти кои придонесуваат кон намалување на невработеноста во општината“ и за „Субвенционирање за вработување“ со цел Создавање на конкурентна економија во приватниот бизнис, поддршка на развојот на МСП и претприемништвото, како и врз основа на Оперативниот план и насоки за спроведување на мерки за самовработување, Општина Кичево го објавува следниот:

 

ЈАВЕН ОГЛАС
за невработени лица и работодавачи од микро и мали претпријатија

  1. Се повикуваат невработените лица на територијата на Општина Кичево евидентирани во Центарот за вработување – Кичево и работодавачите од микро и мали претпријатија кои сакаат да го прошират и развијат сопствениот бизнис со отворање на нови работни места, да се пријават за учество во активните мерки за самовработување. Работодавачите кои ќе обезбедат дополнително работно место за невработени лица и невработените лица кои своето вработување сакаат да го реализираат со финансиска поддршка обезбедена од Општина Кичево, врз основа на претходно утврдени Оперативен план и насоки за спроведување на мерките за самовработување, треба да поднесат пријава во архивата на Општина Кичево.
  2. Предвидените мерки за самовработување вклучуваат:
    -Подршка на претприемништво, бизнис планови, започнување на нови start up бизниси и имплементација на проекти кои придонесуваат кон намалување на невработеноста во општината.
    -Субвенционирање за ново работно место
  3. Мерка 1. Подршка на претприемништво, бизнис планови, започнување на нови start up бизниси и имплементација на проекти кои придонесуваат кон намалување на невработеноста во општината

 

Кандидатите кои ќе ги исполнат зададените критериуми во Оперативниот план и насоки, ќе ги имаат следните права и обрски:

– да регистрираат правен субјект во Централен регистар на РМ,

– да се самовработат

– да добијат финансиска поддршка за изработка на бизнис план (износот ќе биде одбиен од вкупната сума на добиениот грант)

– да користат грант за опрема/материјали во максимален износ од 180.000,00 денари и ослободување од обврска за плаќање комунална такса (фирмарина) во период од две години.

– да овозможат услови за непречено следење на работата на правниот субјект за времетраење на договорот

 

Доколку селектираните корисници на грант кои потпишале договор со општината, не ги почитуваат преземените обврски во Договорот, ќе бидат применети предвидените санкции во случај на неисполнување на обврските:

 

– во случај на престанување со вршење на дејност на правниот субјект пред истекот на две години од датумот на регистрирање на бизнисот, освен во случај на смрт или трајна неспособност, лицето кое ја основало фирмата има обврска, во рок од 12 месеци да врати:

– 80% од искористените финансиските средства од Програмата, доколку престане со вршење на дејност пред истекот на првата година од започнување на бизнисот

– 60% од искористените финансиските средства од Програмата, доколку престане со вршење на дејност пред истекот на втората година од започнување на бизнисот

 

– Доколку по истекот на било кои 3 (три) последователни месеци од регистрација на бизнисот во текот на 2 (две) години од регистрирањето на бизнисот нема реализирано финансиски трансакции (т.е. исплатена бруто плата) преку Управата за јавни приходи, Општина Кичево испраќа писмо за опомена за неактивност на фирмата. Доколку по истекот на 2 (два) месеци од денот на доставување на опомената лицето корисник на грантот продолжи со нереализирање на финансиски трансакции во Управата за јавни приходи, Општина Кичево ќе започне постапка за враќање на искористените средства од програмата

  1. Потребни документи за аплицирање

– формулар за аплицирање

– бизнис план

– потврда дека не е вработен

  1.  Правата и обврските од точка 3 ќе бидат уредени со Договор склучен помеѓу Општина Кичево и селектираните кандидати

 Мерка 2. Субвенционирање за ново работно место

Компаниите кои ќе ги исполнат зададените критериуми во Оперативниот план и насоки, ќе ги имаат следните права и обрски:

– да користат субвенции на плата (исплата на придонеси на минимална плата, од задолжително осигурување) за дополнително вработување до 5 невработени лица за период од 12 месеци, со обврска лицето/лицата да продолжи да работи најмалку уште 12 месеци по завршување на субвенционирањето

– да бидат ослободени од обврска за плаќање комунална такса (фирмарина) во период од две години

– Правниот субјект кој ќе вработи дополнително лице и ќе биде корисник на мерката за субвенционирано работно место, има обврска да го задржи лицето на работа најмалку уште 12 месеци по завршување на субвенционирањето или на негово место да вработи друго невработено лице. Во спротивно работодавачот ќе треба да ги врати искористените средства во целост, во рок од 12 месеци.

 Потребни документи за аплицирање

формулар за аплицирање

– тековна состојба

– потврда за бројот вработени (од агенција за вработување)

Доколку дополнително вработеното лице даде отказ на работното место за времетраење на субвенционирањето, во тој случај субвенционирањето од страна на општината престанува додека не се најде замена за работникот или трајно.

  1.  Правата и обврските од мерка 2 ќе бидат уредени со Договор склучен помеѓу Општина Кичево и селектираните компании
  2.  Заинтересираните кандидати од точка 1 на овој Оглас, можат да поднесуваат пријави во архивата на Општина Кичево, секој работен ден од 10 – 15 часот, најдоцна до 28.08.2020 година
  3. Заинтересираните кандидати за аплицирање, пријавите можат да ги најдат линкот подолу
  1. Дополнителни информации во врска мерките за самовработување кои ги спроведува Општина Кичево, може да се добијат во просториите на Општина Кичево

ФОРМУЛАР ЗА АПЛИЦИРАЊЕ МЕРКА 1

ФОРМУЛАР ЗА АПЛИЦИРАЊЕ НА КОМПАНИИ МЕРКА 2

Технички опис на бизнис идејата  со спецификација на потребната опрема и материјали

Оперативен план и насоки за спроведување на мерки за самовработување во Општина Кичево

                                                                                    ОПШТИНА КИЧЕВО

Известување 

Почитувани,

Ве известуваме дека,  во поднесеното барање за надоместување на трошоците за набавка на  високоефикасни инвертер-клима уреди за 2020 година за граѓаните на подрачјето на Општина Кичево, ги има сите потребни документи кои се неопходни за преминување во втора фаза.

Потребните документи за втора фаза, може да ги земете во архивата на Општина Кичево или на веб страницата на Општина Кичево.

Со доставување на документите од втора фаза, потребно е да доставите и трансакциска сметка.

Лисата за Инвертери

Лисата за Инвертери 2

Лисата за Инвертери 3

СООПШТЕНИЕ ОД КРИЗНИОТ ШТАБ – КОРДИНАТИВНОТО ТЕЛО НА ОПШТИНА КИЧЕВО

Кризиот штаб – Координативното тело на Општина Кичево во согласност со мерките и препораките дадени од Владата на Република Северна Македонија за ограничено движење, одлучи:

  • Сите маркети, аптеки и ресторани на територијата на Општина Кичево кои се заинтересирани да ги дистрибуираат потребните артикли за итни и непостојани потреби за време на полициското време, мора да достават барање до Кризниот штаб – Координативно тело.
  • Барањата може да се земат во општинската архива од 08:00 до 14:00 часот или можете да го преземете подолу
  • Ќе биде дозволено движењето за време на полицискиот час само за маркетите, аптеки и ресторани до 5 вработени.
  • Економските субјекти ќе можат да добијат дозвола за движење во текот на полицискиот час само за одредени цели. Лицата кои ќе ги дистрибуираат производите во станбените згради на граѓаните мора да имаат заштитна опрема од коровавирусот.
  • Регистрирани економски оператори за испорака на храна или лекови преку пратки преку интернет или телефонски повици ( online ), непречено да ја извршуваат својата работа за време на полициското време и да го известат Кризниот штаб – Координативно тело на Општина Кичево и Одделението за внатрешни работи (полиција) во Кичево.

• Секое непочитување на мерките ќе биде казнето според важечките закони и уредби.

Download (DOC, 253KB)

З А К Л У Ч О Ц И

Општина Кичево со претпазливост ја следи создадената состојба во земјава со коронавирусот и во овој поглед има формирано Координативно тело кое постојано ќе ја следи состојбата и ќе ги преземе сите мерки што ги препорачува Владата. на РСМ. Надлежните институции се подготвени и работат на терен за да се спречи проширувањето на вирусната епидемија во нашиот град.
Со денешната седница на Координативното тело претседаваше градоначалникот на Кичево Фатмир Дехари и апелира до граѓаните на Кичево да ги почитуваат препораките и заклучоците.

З А К Л У Ч О Ц И
НА КОРДИНАТИВНОТО ТЕЛО НА ОПШТИНА КИЧЕВО
ЗА СПРАВУВАЊЕ СО ВОНРЕДНАТА СОСТОЈБА ПРОГЛАСЕНА ПО ПАНДЕМИЈАТА СО КОРОНА ВИРУСОТ

1. ВО ЦЕЛОСТ ДА СЕ ПОЧИТУВААТ ОДЛУКИТЕ, НАСОКИТЕ И ПРЕПОРАКИТЕ НА НАДЛЕЖНИТЕ ИНСТИТУЦИИ И ОРГАНИ, ВО ОДНОС НА ПОСТАПУВАЊЕ И ПРЕЗЕМАЊЕ МЕРКИ ЗА СПРЕЧУВАЊЕ НА ИИНФЕКЦИЈАТА СО ВИРУСОТ КОРОНА ;

2. ВО ЦЕЛОСТ ДА СЕ ПОДРЖУВААТ И ПРИМЕНАТ МЕРКИТЕ ЗА ЛИЧНА И КОЛЕКТИВНА ХИГИЕНА КАКО ВО ДОМАШНИ УСЛОВИ ТАКА И ВО РАБОТНИТЕ ПРОСТОРИИ НА ИНАСТИТУЦИИТЕ ;

3. ВЕДНАШ ДА СЕ ПРЕЗЕМАТ АКТИВНОСТИ ЗА ДЕЗИНФЕКЦИЈА НА УЧИЛИШТАТА, РАБОТНИТЕ ПРОСТОРИИ НА ИНСТИТУЦИИТЕ И ЈАВНИТЕ ПОВРШИНИ НА ОПШТИНА КИЧЕВО;

4. ДА СЕ АПЕЛИРА ДО МЕСНОТО НАСЕЛЕНИЕ ДА НЕ СЕ ПАНИЧИ И ВО ЦЕЛОСТ ДА ГИ ПОЧИТУВА МЕРКИТЕ И ДА СЕ ПРИДРЖУВА КОН НИВ ;

5. ЛИЦАТА КОИ СЕ ВО КАРАНТИН ВО ЦЕЛОСТ ДА ГИ ПОЧИТУВААТ ПРАВИЛАТА И ДА НЕ ИЗЛЕГУВААТ НА ОТВОРЕНО И ГИ ЗАГРОЗАТ И ДРУГИТЕ ЛИЦА СО МОЖНО ШИРЕЊЕ НА ЗАРАЗАТА ;

6. ВО САБОТА СЕ ВОВЕДУВА ЗАБРАНА ЗА РАБОТАТА НА ЗЕЛЕНИОТ И СТОЧНИОТ ПАЗАР, СО ЦЕЛ ДА НЕМА МАСИВНО ПАЗАРEЊЕ ПОРАДИ ИЗБЕГНУВАЊЕ НА МОЖНОТО ШИРЕЊЕ НА КОРОНАВИРУСОТ;

7. ВО ТЕКОТ НА НАРЕДНИТЕ ДЕНОВИ СЕ ЗАБРАНУВА ГРУПНОТО ДВИЖЕЊЕ ВО СПОРТСКИОТ ТЕРЕН ВО КРУШИНО;

КОРДИНАТИВНОТО ТЕЛО НА ОПШТИНА КИЧЕВО

Кординативното тело на Општина Кичево, ја разгледуваше ситуацијата со Ковид 19

Posted by Televizija Uskana on Thursday, March 19, 2020

ЈАВЕН ПОВИК

Врз основа на Програмата за унапредување на Животна средина, точка 7 за субвенционирање на граѓаните за набавка на високоефикасни инвертер клима уреди за затоплување, за 2020г со бр.08-3112/9 од 26.12.2019, Општина Кичево објавува:

 ЈАВЕН ПОВИК

за надоместување на трошоците за набавка на  високоефикасни инвертер-клима уреди за 2020 година за граѓаните на подрачјето на Општина Кичево

Загадувањето на воздухот е насериозен проблем со кој се соочува нашата цивилизација, а тоа најчесто е предизвикано од човечки активности.

Општина Кичево,  со цел да ги стимулира жителите (домаќинствата) за намалување на загадувањето од затоплувањето на домовите, со јаглен, нафта, дрва или  мазут, со цел да се намали нарушувањето на квалитетот на амбиентниот воздух во градот и да се зголеми бројот на граѓани што ќе се одлучат да инвестираат средства за нов начин на греење, односно поттикнување за употреба  на поквалитетни уреди за греење, на жителите што купиле инвертер-клими во тековната 2020 година најдоцна до денот на траење на Јавниот повик заклучно со 15 октомври 2020 година, ќе им ги надомести  трошоците направени при набавка на инвертер-клими, во висина не повеќе од 62.000,00 денари со вклучен персонален данок на доход по домаќинство, кој го пресметува и го исплаќа Општината.

Јавниот повик ќе трае од денот на објавувањето заклучно со 15 –ти Октомври 2020 година и ќе се реализира по принципот „прв дојден, прв услужен“.

I Корисници што ќе се опфатат со мерката надоместување на трошоците на граѓани за набавка на инвертер-клими:

Жители на Општина Кичево, физички лица носители на домаќинства  , кои ќе купат и монтираат високоефикасен инвертер клима уред за затоплување на своето домаќинство (станбен објект) во 2020 година, најдоцна до денот на траење на јавниот повик и што ќе достават навремена и комплетна пријава на јавниот повик.

II  Предвидени средства:

Со субвенцијата/надоместокот на трошоците за набавка на инвертер-клими максималниот износ кој се субвенционира е до 62.000 денари  во која сума е вклучен  и персоналниот данок на доход кој го пресметува и го  исплаќа Општина Кичево, а  ќе бидат опфатени подносителите на пријава по принципот „прв дојден, прв услужен“, до исцрпување на предвидените средства во буџетот на Општината за 2020 година.

III Услови што треба да ги исполни барателот:

Барателите се должни да ги исполнат следниве услови:

  • да имаат живеалиште на подрачјето на Општина Кичево
  • да немаат искористено субвенции за затоплување (печки на пелети/инвертери) на своето домаќинство (станбен објект) од Општина Кичево и други државни институции.
  • до поднесување на барањата да се корисници на печка на јаглен, дрва, нафта или мазут;
  • да ги предадат постојните печки на јаглен, дрва, нафта или мазут до овластен отпад за  железо на рециклирање .
  • набавените уреди да бидат купени во 2020-та година, се до завршување на Јавниот повик, истите  да бидат исплатени во целост и да бидат  инсталирани на адресата на живеење наведена во личната карта на барателот;
  • набавените уреди задолжително да ги имаат најмалку следните карактеристики: да имаат најмалку COP 3.5, да греат на надворешна температура од -15°C и бидат најмалку А+ енергетска класа за потрошувачка на електрична енергија за греење;
  • станбениот објект да не е во фаза на градба и во него барателот да живее;
  • да ги има платено сите такси и даноци кон Општина Кичево заклучно со 2019 год.

IV Потребна документација која треба да се достави кон Барањето за на Јавниот повик – документација што треба да се достави како доказ за исполнување на горенаведените услови:

  • Барателот, во прва фаза на аплицирање задолжително е должен да ја поднесе следната документација:
  • Барање за надоместок (Барањето може да се подигне во архивата на Општина Кичево или да се обезбеди од интернет страницата на Општина Кичево: www.kicevo.gov.mk);
  • фотокопија од важечка лична карта, како доказ дека е жител на Општина Кичево;
  • фотографија од печката/те на дрва, јаглен, нафта или мазут кои ги користи;
  • потврда за платени даноци и такси заклучно со 2019г.(ја издава Општина Кичево –треба да одговара на име на барателот )
  • имотен лист за објектот каде ќе се инсталира Инвертерот (треба да одговара со адресата на личната карта на барателот- само за физички лица и само за објекти за домување )
  • нотарски заверена изјава и дека нема искористено субвенции за затоплување (печки на пелети/инвертери) на своето домаќинство (станбен објект) од Општина Кичево или друга државна институција,дека до поднесување на барањето бил корисник на печка за јаглен ,дрва,нафта ,мазут,( или дека се работи за објект во кој досега немало затоплување бидејќи е нововселен), дека доколку е добие субвенцијата нема да користи нееколошки енергенси за затоплување освен инвертер уредот во рок од три години по добивањето на субвенцијата, дека има обврска да ги врати доделените средства доколку не се придржува на условите за субвенционирање,дека објектот не е во фаза на градба и дека во неговото домаќинство нема друг член што поднел барање за субвенција  (пример на изјавата ќе биде објавен на интернет страницата на Општината: kicevo.gov.mk);
  • Напомена: за стари и изнемоштени лица изјавата може да ја даде и полнолетен член на сејмеството.
  • Барателите кои ги исполнуват условите од прва фаза дополнително ќе треба да ги достават и следните документи:
  • оригинална потврда на која ќе стои името и презимето на Барателот , заверена со потпис и печат од продавачот, дека набавените инвертер клима уреди се високоефикасни т.е. ги исполнуваат следните минимални карактеристики: има најмалку COP 3.5, грее на надворешна температура од -15°C и е најмалку А+ енергетска класа за потрошувачка на електрична енергија за греење (пример на потврдата ќе биде објавен на интернет страницата на Општината: kicevo.gov.mk)
  • доказ во оригинал дека е извршено купување во 2020 година и тоа со фискална сметка или фактура со извод од деловна банка за извршена уплата во целост,и
  • фотокопија од трансакциска сметка.
  • оригинална потврда заверена со потпис и печат од овластен отпад за железо  на која ќе стои името и презимето на Барателот  дека стариот уред за затоплување е предаден за рециклирање.
  • По исклучок од ставот 1 на овој член, барателите кои имаат новоизграден станбен објект или се вселуваат во друг објект , а немаат никакво греење не ја доставуваат документацијата од став 1 алинеи 3 и 4 на овој член. Оваа категорија на баратели ќе треба да достават Потврда или друг документ со  кој  ќе се докаже  датум на промена на  живеалиште која промена не треба да биде постара од 01.01.2020 год.до максимум 15 Октомври 2020 год.
  • Барањето за надоместување на трошоците направени при набавка на уредот, барателите го поднесуваат заедно со потребната документација, во затворен плик преку Архивата на Општина Кичево, или по пошта на адреса ул.Борис Кидрич бр.1, до Комисија за спроведување на постапката за субвенционирање на граѓаните за набавка на високоефикасни инвертер клима уреди за затоплување за 2020 година секој работен ден од 9:00 до 15:00 часот, со назнака НЕ ОТВОРАЈ.

V Начин на реализација на јавниот повик

По објавувањето на Јавниот повик за надоместување на трошоците за набавување инвертер-клими на веб страната на Општина Кичево  (www.kicevo.gov.mk), во печатени медиуми и тоа во најмалку еден дневен весник на македонски јазик и во еден дневен весник на албански јазик и во електронски медиуми, во определениот рок граѓаните со пополнување образец (барање), вклучувајќи ја и целата потребна документација ја доставуваат во архивата на Општина Кичево.

По завршувањето на Јавниот повик Комисијата формирана од Градоначалникот на општина Кичево со бр.09-465/1 од 17.02.2020година,  за таа намена врши проверка на пристигнатите пријави како и контрола на терен за набавката и користењето на инвертер-клима.

Комисијата ќе изготви предлог до Градоначалникот за донесување Решенија за исплата на финансиските средства на барателите за кои е утврдено дека ги исполниле условите, според редот на пристигнатите барања по принципот „прв дојден, прв услужен“, до исцрпување на обезбедените средства со буџетот на Општина Кичево за 2020година за таа намена.

Правилник

Барање

Изјава

Изјава за стари и изнемоштени лица

Потврда- Продавач

Потврда – Отпад

ИНТЕРЕН ОГЛАС

Врз основа на член 30 став 1 алинеја 2, став 3 и став 5, член 48 и член 49 од Закон за административни службеници ( Службен весник на РМ бр.27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 и 11/18) и Правилник за формата и содржината на интерниот оглас, начинот на поднесување на пријава за унапредување, начинот на спроведување на административна селекција, во зависност од категоријата на работно место за кое е објавен интерниот оглас (Службен весник на РМ бр.11/15 и бр.35/18), како и Правилник за систематизација на работните места во Општина Кичево бр.08-1761/2 од 17.09.2015, Правилник за измена и дополна на правилник за систематизација на работните места на општинската администрација во Општина Кичево ( бр.09-1386/1 од 26.05.2016 год, бр.04-2227/2 од 06.09.2016 год , бр.04-508/1 од 22.02.2018 год бр.09-955/1 од 24.04.2018 год, 09-1990/3 од 08.08.2018 година и бр.09-2309/3 14.09.2018 ), Градоначалникот на Општина Кичево, објавува :

ИНТЕРЕН ОГЛАС
број 03/2019
За потполнување на работните места со унапредување

1.Раководител на одделение за енергетска ефикасност и обновливи на енергија со шифра УПР 01 01 Б04 000 во Одделение за енергетска ефикасност и обновливи на енергија Сектор за комунални дејности, инфраструктура, сообраќај и енергетска ефикасност – 1 извршител
Посебни услови предвидени за работно место утврдени со Закон за административни службеници и актот за систематизација се :
а) стручни квалификации- ниво на квалификации VI A според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стакнети според ЕКТС или завршен VII/1 степен,
електротехника, електромашинство или електротехника и автоматика
б)со работно искуство во струката од кои најмалку една година на работно место во јавен сектор, односно најмалку шест години работно искуство во струката од кои најмалку две години на раководно работно место во приватен сектор
в) посебни работни компетенции и тоа :
-активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
-потврда за положен испит за административно управување
-активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англески, француски, германски)
Паричниот нето износ на збирот од делот на основната плата со која се вредува степенот на образование и додаток на плата за звање изнесува:
28,303,00 ден
Кандидатите кои аплицираат на интерниот оглас треба да ги исполнѕваат следниве општи услови:
-да е државјанин на РМ
-активно да го користи македонскиот јазик
-да е полнолетен
-да има општа здраствена способност за работното место и
-со правосилна судска пресуда да не му е казна забрана на вршење на професија, дејност или должност.

На интерниот оглас може да се јави административен службеник, вработен во Општина Кичево, кој ги исполнува општите и посебните услови за пополнување на работно место пропишан за соодведно ниво во овој закон и во актот за систематизација, како и:
-да е оценет со оцена ,,А,, или ,,Б,, при последното оценување
-да е на работно место кое е согласно актот за систематизација на непосредно пониско ниво од работното место за кое е објавен интерен оглас
-да поминал најмалку два години на тековното работно место, и
-да не му е изречена дисциплинска мерка во последната година пред објавувањето на интерниот оглас

* Рокот за доставување на пријавите изнесува 5 (пет) дена, сметено од денот на објавување на интерниот оглас.

*Пополнета пријава и доказите за податоците содржани во пријавата, кандидатите треба да ја поднесат во хартиена форма преку Архива на Општина Кичево, до Одделение за управување со човечки ресурси.

Дневно работно време : од 08:00 до 16:00
Работни денови: Понеделник – Петок
Неделно работно време: 40 часа

.
На невремена, нецелосна и неуредно пополнета пријава, нема да биде предмет на разгледување.
Во пријавата кандидатите се должни под материјална и кривична одговорност да потврдат дека податоците во пријавата се точни а доставените докази верни на

оригиналот.Кандидатот кој внел лажни податоци во пријавата се дискфалификува од натамошната постапка по овој оглас.

Постапката ќе ја спроведе Комисијата за селекција за унапредување формирање од страна на Градоначалникот на Општина Кичево

ПРИЈАВА ЗА  УНАПРЕДУВАЊЕ

Download (DOCX, 14KB)


ЈАВЕН ПОВИК

Врз основа на Законот за Данок на имот („Сл. на РМ„ бр. 61/2004, 92/2007, 102/2008, 35/2011, 53/2011, 84/2012 ,188/13,154/2015, 192/15, dhe 23/16), и врз основа на Закон за општа управна постапка („Сл. на РМ„ бр, 124/15), Градоначалникот на Општина Кичево објавува:

ЈАВЕН ПОВИК

За Правни и Физички лица кој поседуваат  имот во територијата на општина Кичево

Се повикуваат сите Правни и Физички лица кој поседуваат имот во територијата на општина Кичево, кои врз основа на Законот за данок на имот се даночни обврзници, да ги превземат следните чекори:

  1. Правни и Физички лица кој поседуваат имот на територијата на општина Кичево, на кој не им е доставено уредно Решение за Данок на Имот на еден од начините предвидени согласно чл.76 до чл.86 од Законот за општа управна постапка, се обврзани да ги превземат Решенијата за данок на имот за 2019 година во просториите на општина Кичево.
  2. Правни и физички лица кои поседува имот на територијата на општина Кичево, на кои уредно им е доставено Решение за данок на имот за 2019 година, да ги подмират обврските кои се предвидени со истиот.

Обврските можат да ги подмират со следната уплатница:

Примател Трезорска сметка
Банка на примачот Народна Банка на РМ
Сметка 100000000063095

 

 

Ред.бр. Вид на данок Сметка на уплата Шифра на приходи
1. Данок на имот за правни лица 840-134-02512 713113
2. Данок на имот за физички лица 840-134-02507 713111

 

Овој повик влегува во сила со денот на објавувањето на истиот и се смета дека странката е информирана во писмена форма. За негативните последици (присилна наплата, парична казна, дополнителни трошоци и сл.) кој евентуално може да настанат, тие ќе ги подмири самата странка.

Доколку сте извршиле наплата која не се евидентирана, или е потребно нивелизација врз основа на данок, Ве молиме да се обратите до општина Кичево, Оделение за данок и комунална такса, канцеларија бр.22, и да доставите докази за извршената наплата, или да не контактирате на следната е-маил адреса:

Е-mail: kercova2013@yahoo.com

ЛИСТА НА ОГЛАСЕНИ РЕШЕНИЈА ЗА ДАНОК НА ИМОТ